Шановні друзі! Вітаємо Вас на нашому сайті. Там, де Ятрань круто в'ється, де переплелись зелені барви лісу та жовте золото пшениці, розкинувся величний край хліборобів і металургів – Голованівщина. Впродовж 90 років існування Голованівського району підтримуються давні традиції і звичаї, що говорить про невмирущість українського народу, українського духу. На сьогоднішній день ми досягли фінансово-економічної, промислової стабілізації, стрімко розвивається громадська активність, потужний імпульс надано розв'язанню соціальних проблем. Головними галузями економіки району є сільське господарство, кольорова металургія та харчова промисловість. Завдяки залученню інвестицій відновлено роботу гіганта кольорової металургії ТОВ "Побужський феронікелевий комбінат". Працюють промислові підприємства ДП "Межиріцький вітамінний завод" ДАК "Укрмедпром", ТОВ "Відродження" та ТОВ "КЛК", ДП Голованівське ,, ЛМГ" та ТОВ ,, Мега Майстер". Район займає одне з перших місць в області за площею лісів. ДП Голованівське ,, ЛМГ" та ТОВ ,, Мега Майстер" займаються зовнішньоекономічною діяльністю, мають зв'язки з такими країнами як Німеччина.

Архітектура


Містобудівна документація населених пунктів району

Реєстр містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва


Фото звіти щодо доступності об'єктів, що відповідають державним будівельним нормам доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення


Про заходи щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2016-2020 роки «Безбар'єрна Кіровоградщина»


Постановою кабінету Міністрів України від 13 серпня 2012 року № 772 внесено зміни до Постанови Кабінету міністрів України від 25 квітня 2012 року №с 343 « Про затвердження Порядку здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов», а саме: - змінено вимоги до платоспроможності позичальників, у частині платоспроможності позичальника, яка може визначатись з урахуванням доходів його поручителів; - можливість отримання кредиту для будівництва індивідуального житлового будинку – позичальник, що є замовником будівництва індивідуального житлового будинку надає копії документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку та відповідної кошторисної документації; - до участі у Програмі допускають об'єкти житлового будівництва прийняті в експлуатацію після 2007 року. За більш детальною інформацією бажаючі можуть звернутися до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Голованівської районної державної адміністрації.


Містобудівна документація населених пунктів району


Видатні архітектори


Інформація про вільні земельні ділянки, які пропонуються під реалізацію інвестиційного проекту


Перелік об'єктів незавершеного будівництва по Голованівському району


Калькулятор обрахунку розміру іпотечного кредиту та його часткової компенсації


Про затвердження Порядку здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Перелік документів програми «ВЛАСНИЙ ДІМ»


07 квітня 2017 року відбулося засідання архітектурно-містобудівної ради при відділі регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Голованівськоїрайонної державної адміністрації, розглядалося два ключових питання про надання вихіднихданих та коригування генерального плану смт Голованівськ,  також  представив проект детального плану територіїземельної ділянки для будівництва цеху екстракції по вул. Матросова в смт Голованівськ Голованівського району Кіровоградської області ТОВ «Відродження».
Пенязь Ю.О. - член Кіровоградської обласної організації національної спілки архітекторів України представив модель перспективного розвитку селища Голованівськ, наголосив на те, що при розробці генерального плану смт Голованівськ є дуже важливим питання надання вихідних даних в розділі «Схема вулично-дорожньої мережі, селищного та зовнішнього транспорту» у відповідності до «Проекту районного планування Голованівського району» та «Схеми Кіровоградської області». По другому питанню він проінформував щодо проекту детального плану території земельної ділянки для будівництва цеху екстракції по вул. Матросова в смт Голованівськ Голованівського району Кіровоградської області  ТОВ «Відродження». За результатами розгляду та при обговоренні внесені пропозиції:  рекомендувати Голованівській селищній раді погодити, після проведення громадських слухань та обговорень проект детального плану території земельної ділянки для будівництва цеху екстракції по вул. Матросова в смт Голованівськ Голованівського району Кіровоградської області, ТОВ «Відродження».


Відділ регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунальногогосподарства райдержадміністрації надає інформацію для учасників АТО, молодих спеціалістів, осіб  які проживають або переселяються у сільську місцевість та які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб.
  Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» створений у 1998 році Кіровоградською обласною державною адміністрацією для поліпшення житлових умов населення в сільській місцевості.
  Державні пільгові кредити надаються під 3% річних строком до 20 років, а молодим сім’ям (подружжя, в якому вік чоловіка та дружини не перевищує 35 років) до 30 років на наступні види кредитування:
Будівництво                                до 300,0 тис.грн.
Придбання житла                      до 200,0 тис.грн.
Реконструкція та добудова  до 150,0 тис.грн.
Альтернативне опалення, підключення газо-, водо-, електромереж – до 50,0 тис.грн.
Основними критеріями для отримання державного пільгового кредиту є працевлаштування та проживання у сільській місцевості.
У першочерговому порядку мають право на отримання державного пільгового кредиту, учасники АТО, індивідуальні забудовники для завершення раніше розпочатого будівництва та молоді спеціалісти,
які працюють на підприємствах, в установах та організаціях, які постійно проживають (або переселилися для постійного  проживання),будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури та охорони здоров’я, розташованих      в межах району, а також особи, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини І статті 6 та абзацу четвертого пункту І статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та громадяни України, які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб.
Більш детальну інформацію Ви можете знайти на сайті або зателефонувавши до обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі.
http//v-dim.in.ua       
тел (0522)  24-46-93  
м. Кіровоград вул. Шевченка, 38 оф.25


24 липня 2015 року відповідно листа облдержадміністрації від 22.07.2015 №01-18/817/3 та протокольного доручення за результатами наради у голови облдержадміністрації від 23.07.2015 №01-26/161/1 проведено нараду з суб’єктами містобудування щодо запуску електронної адміністративної послуги. Всі учасники наради схвалили роботу Реєстру повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та початок будівельних робіт й чекатимуть аналогічного реєстру  по готовності об’єктів до експлуатації.
Було також висвітлено інформацію щодо, так званої, «будівельної амністії». Перелічено перелік необхідних документів та найголовніше для громадян – відсутність штрафних санкцій за порушення містобудівного законодавства. Також Шаповал І.Г. підготувала матеріал для газет «Вісник Голованівщини» та «Чисте джерело» по вище зазначеному питанню.


В Україні запрацювали електронні адмінпослуги у сфері будівництва

16 липня Державна архітектурно-будівельна інспекція України та Державне агентство з питань електронного урядування презентували електронні послуги у сфері будівництва – реєстрацію повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та про початок будівельних робіт.
У вересні-жовтні 2015 року запрацюють ще дві нові послуги – реєстрація декларації на готовність об’єкту до експлуатації та подання відомостей для отримання ліцензії на господарську діяльність щодо створення об’єктів архітектури. Про це повідомив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.
«Сьогодні електронне урядування є «ключем» до реформ в Україні. Саме е-урядування покликане забезпечити нову ефективність та прозорість роботи органів влади, а також нову якість обслуговування громадян та бізнесу», - зазначив він.
За словами голови Держархбудінспекції Олексія Кудрявцева, сьогодні підприємці та громадяни вже можуть скористатися чотирма електронними адмінпослугами:
1. Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.
2. Реєстрація декларацій про початок виконання підготовчих робіт.
3. Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт.
4. Реєстрація декларацій про початок будівельних робіт.
Раніше, щоб подати декларацію про початок виконання підготових або будівельних робіт на реєстрацію слід було звертатися до центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу). Для цього іноді доводилося долати значні відстані та стояти в чергах.
Тепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування громадян та бізнесу. Ви можете зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.
Для цього слід зайти на сайт e-dabi.gov.ua, визначити послугу, яка вас цікавить, ввести свої дані, поставити електронний підпис і документ автоматично направлять в потрібний територіальний департамент чи управління ДАБІ. Електронна форма документів з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні. Зареєстрована декларація з відповідним номером у єдиному реєстрі надійде на вашу електронну пошту. Також, ви можете перевірити факт реєстрації декларації, переглянувши запис у єдиному реєстрі через мережу Інтернет.
«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в Україні, - зазначив Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та некорупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».
Для популяризації нового державного сервісу європейського рівня ДАБІ України спільно з Держагенством з питань електронного урядування створили інформаційний відеоролик, який інформує громадян про нові можливості подання дозвільних документів у сфері будівництва.
Нагадаємо, що пілотний проект щодо електронних адміністративних послуг є складовою кампанії із запороваждення електронного урядування в Україні, який реалізуєтться за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.


До відома жителів Голованівського району.
На виконання Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» доводимо до вашого відома, що ознайомитися з  матеріалами генеральних планів населених пунктів, крім частини, що становить державну таємницю та належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства у секторі регіонального розвитку, містобудування та архітектури Голованівської районної державної адміністрації.


Рішенням сесії Голованівської районної ради № 71 від 20 травня 2011 року затверджена районна програма підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2011-2015 роки, згідно якої у сільській місцевості Голованівського району планується розширення молодіжного житлового будівництва та спорудження житла для працівників бюджетних установ та соціально незахищених громадян шляхом надання замовникам пільгових довгострокових кредитів за рахунок коштів Обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі.
 
Перелік документів на отримання кредиту 
на будівництво, добудову, реконструкцію житлового будинку

  1. Заява на ім'я голови обласного фонду.
  2. Заява на перерахування коштів на особовий рахунок Позичальника. Ощадбанк.
  3. Копія паспортів та ідентифікаційних номерів ДПІ  Позичальника та дружини (чоловіка).
  4. Клопотання органів місцевого самоврядування про надання кредиту (з сільської ради та райдержадміністрації).
  5. Довідка про склад сім'ї та місце проживання.
  6. Довідка з місця роботи Позичальника та членів сім'ї із зазначенням доходу за останні 12 місяців. Завірена копія трудової книжки.
  7. Довідка з селищної ради про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір.
  8. Довідка з селищної ради про наявність (відсутність) підсобного господарства.
  9. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) приватного житла в Кіровоградській області.
  10. Декларація про одержані річні доходи, засвідчена місцевою податковою інспекцією (для осіб, що займаються підприємницькою діяльністю).
  11. Акт про відведення земельної ділянки, або державний акт на право приватної власності на землю.
  12. Витяг з  рішення органу місцевого самоврядування про надання дозволу на забудову.
  13. Будівельний (технічний) паспорт.
  14. Проектно-кошторисна документація на спорудження, добудову або реконструкцію житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями, газифікацію житлового будинку, погоджена з районним архітектором.
  15. Дефектний акт (на добудову, реконструкцію).

 

 

Перелік документів на отримання кредиту
на газифікацію житлового будинку

  1. Заява на ім'я голови обласного фонду.
  2. Заява на перерахування коштів на особовий рахунок Позичальника. Ощадбанк.
  3. Копія паспортів та ідентифікаційних номерів ДПІ  Позичальника та дружини (чоловіка).
  4. Клопотання органів місцевого самоврядування про надання кредиту (з селищної ради та райдержадміністрації).
  5. Довідка про склад сім'ї та місце проживання.
  6. Довідка з місця роботи Позичальника та членів сім'ї із зазначенням доходу за останні 12 місяців. Завірена копія трудової книжки.
  7. Довідка з селищної ради про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір.
  8. Довідка з селищної ради про наявність (відсутність) підсобного господарства.
  9. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) приватного житла.
  10. Декларація про одержані річні доходи, засвідчена місцевою податковою інспекцією (для осіб, що займаються підприємницькою діяльністю).
  11. Витяг з  рішення органа місцевого самоврядування про надання дозволу на газифікацію.
  12. Проектно-кошторисна документація на газифікацію житлового будинку, погоджену з районним архітектором. АВК-3.  Копія ліцензії підприємства.

 

Перелік документів на отримання кредиту
на  придбання  житлового будинку

  1. Заява на ім'я голови обласного фонду.
  2. Копія паспортів та ідентифікаційних номерів ДПІ  Позичальника та дружини (чоловіка).
  3. Клопотання органів місцевого самоврядування про надання кредиту (з сільської ради де буде придбання та райдержадміністрації ).
  4. Довідка про склад сім'ї та місце проживання(форма № 3).
  5. Довідка з місця роботи Позичальника та членів сім'ї із зазначенням доходу за останні 12 міс. Завірена копія трудової
  6. Довідка з селищної ради про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір.
  7. Довідка з селищної ради про наявність (відсутність) підсобного господарства.
  8. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) приватного житла.
  9. Декларація про одержані річні доходи, засвідчена місцевою податковою інспекцією (для осіб, що займаються підприємницькою діяльністю).
  10. Заява Продавця (власника житла) на ім'я голови обласного фонду про намір продати житло та земельну ділянку Позичальнику з визначенням вартості житла, умов та строків розрахунку за нього. 
  11. Заява на перерахування коштів на особовий рахунок Продавця. Ощадбанк
  12. Документи підтверджуючі право власності на житло та земельну ділянку ( від продавця).
  13. Копія паспорту та ідентифікаційного номеру ДПІ  Продавця.
  14. Експертна незалежна оцінка будинку який буде купуватись за кредитні кошти.

 

 

Голова фонду підтримки
 індивідуального житлового
будівництва на селі
Бородуліна Ірина Василівна

Адреса фонду: м. Кіровоград,
вул. Тимірязєва, 84, кім. 110

тел. 22-15-61,
099-287-50-22

 

         Питання самовільної перебудови приміщень у житлових будинках є актуальним і потребує додаткового вжиття заходів, у тому числі і щодо посилення відповідальності за їх проведення.
           В районі постійно приділяється достатня увага щодо безпечної життєдіяльності населення у зв’язку з самовільною перебудовою приміщень у житлових будинках. Питання перепланування і переобладнання квартир, що знаходяться у власності громадян набуло великої актуальності. Окремі власники приватизованих квартир намагаються створити собі покращені умови для проживання, модернізувати їх відповідно до сучасних потреб, але не завжди обтяжують себе виконанням норм чинного законодавства. Що може призвести до непередбачуваних і навіть надзвичайних наслідків.
            Переобладнання і перепланування приміщень у жилих будинках, що призводять до порушення тривкості або руйнації несучих конструкцій будинку, погіршення цілісності і зовнішнього вигляду фасадів, порушення вимог протипожежної безпеки та засобів протипожежного захисту, погіршує умови експлуатації і проживання всіх або окремих громадян у будинку або квартирі не допускається.
            Для одержання дозволу на переобладнання або перепланування приміщень у жилих будинках їх власник або уповноважена ним особа, наймач (орендар) приміщення за згодою його власника подають до органу місцевого самоврядування заяву про надання дозволу на переобладнання або перепланування.
     Власник, наймач (орендар) жилого будинку або приміщення у жилому будинку, що припустив самовільне переобладнання або перепланування, яке призвело до порушення конструктивних елементів або засобів протипожежного захисту, зобов'язаний за свій рахунок привести це приміщення до попереднього стану.
       У разі, якщо самовільне перепланування або переобладнання призводить до погіршення технічного стану жилого будинку в цілому та порушуються права інших споживачів, зазначені роботи виконуються виконавцем послуг, питання відшкодування вартості цих робіт власником, наймачем (орендарем) жилого будинку, жилого чи нежилого у жилому будинку приміщення вирішується у судовому порядку.
    Потребує уваги питання перепланування і переобладнання квартир, що знаходяться у власності громадян та нежитлових приміщень будинків, що в більшості випадків здійснюється без жодних погоджень з порушенням вимог норм та правил. Погіршення стану протипожежної безпеки обумовлене застосуванням при виконанні будівельних робіт виробів та матеріалів з невизначеними показниками пожежної небезпеки, заміна вхідних дверей з нормативними значеннями межі вогнестійкості на двері з невизначеними значеннями межі вогнестійкості, скління балконів і лоджій, що згідно вимог нормативних документів забезпечують захист мешканців у випадку пожежі протягом часу необхідного для прибуття пожежних підрозділів та проведення рятувальних робіт. Крім того погіршення рівня стану забезпечення пожежної безпеки житлових будинків обумовлене тим, що мешканці влаштовують на технічних поверхах і сходових клітках приміщення комор, які в подальшому завантажуються значною кількістю горючих матеріалів.
     Звертаємо особливу увагу власників житлових будинків чи квартир на те, що при виконанні робіт з перебудови жилих приміщень Ви керуватися вимогами законодавства України і цінити власне життя.


Маєте проблеми зору?
Оберіть зручний
розмір шрифта:


A+ | A-


Сайт Президента України

Сайт Кабінету Міністрів

Кіровоградська державна обласна адміністрація

Урядова гаряча лінія

Урядова гаряча лінія

Гаряча лінія

Урядова гаряча лінія

Урядова гаряча лінія

Урядова гаряча лінія

Головне управління державної служби України

Головне управління статистики