Звернення громадян
Кабінет 210, тел.: (05252) 3-00-74
email: skargi@gl.kr-admin.gov.ua
Часи роботи: |
|
Часи прийому громадян: |
понеділок - четвер з 08.00 до 17.15 |
|
понеділок - четвер з 08.00 до 17.15 |
п'ятниця з 08.00 до 16.00 |
|
п'ятниця з 08.00 до 16.00 |
перерва з 12.00 до 13.00 |
|
перерва з 12.00 до 13.00 |
Прийом пропозицій, заяв та скарг громадян проводиться щоденно в каб. 209
(крім вихідних та святкових днів): з 08.00-12.00 та з 13.00-16.00.
та за електронною поштою: skargi@gl.kr-admin.gov.ua
Надіслати звернення
* Поля заповнюються обов'язково.
ГРАФІК
особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації
Прийом проводиться з 9 до 12 години
|
|
Особистий прийом |
Особистий виїзний прийом |
Голова районної державної адміністрації |
– |
1-й і 4-й |
2-й і3-й |
Перший заступник голови Михайло Дмитрович |
– |
1-а і 4-а |
2-а і 3-я |
|
– |
|
2 |
Керівник апарату районної |
– |
1-й і 4-й
|
|
ГРАФІК
Прийом проводиться з 10 до 12 години
Посада, прізвище, ім’я, по батькові керівника |
Особистий прийом |
Особистий виїзний прийом |
|
Голова обласної державної адміністрації НАЗАРЕНКО Андрій Валерійович |
– |
1-а і 3-я середа |
2-а і 4-а середа |
Перший заступник голови обласної державної адміністрації ЖАЛДАК Валерій Олександрович |
- | 2-а і 4-а п"ятниця | 1-а і 3-я п"ятниця |
Заступник голови обласної державної адміністрації ЛОБАНОВА Світлана Василівна |
– |
2-й і 4-й четвер |
1-й і 3-й четвер |
Заступник голови обласної державної адміністрації ПОЛІЩУК Сергій Юрійович |
- | 2-й і 4-й вівторок | 1-й і 3-й вівторок |
Заступник голови обласної державної адміністрації ШЕРЕМЕТ Сергій Вікторович |
- | 1-й і 3-й вівторок | 2-й і 4-й вівторок |
Графік
Начальник служби у справах дітей Карабенюк Тетяна Леонідівна |
вул.Соборна, 48 Кабінет № 213 Тел.2-18-60 |
Понеділок-Четвер з 08:00 до 17:15 П'ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00-13:00) |
Начальник відділу інфраструктури, ненргетики, захисту довкілля, житлово комунального господарства, містобудування та архітектури Белінська Олена Олександрівна |
вул.Соборна, 48 Кабінет № 402 Тел.2-22-30 |
1-й та 3-й Понеділок місяця з 09:00 до 12:00 2-а та 4-а Середа місяця з 09:00 до 12:00 |
Начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту
|
вул.Соборна, 40 Тел.2-18-35 |
1-й та 4-й Четвер місяця з 08:00 до 17:00 (обідня перерва з 12:00-13:00) |
Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Дудник Антоніна Анатоліївна |
Вул.Соборна, 23 Кабінет № 10 Тел.3-01-12 |
Вівторок-Четвер 10:00-17:00 (обідня перерва з 12:00-13:00) |
ГРАФІК
телефонних «гарячих ліній» керівництва Голованівської районної державної адміністрації на IV квартал 2020 рік
Посада, прізвище, ім’я, по батькові керівника дата та час примітка
Голова районної державної адміністрації
ГОЛІМБІЄВСЬКИЙ Олег Дмитрович
27.10.2020
9.00-12.00
29.12.2020
9.00-12.00
Перший заступник голови районної державної адміністрації
КОПІЄВСЬКИЙ Михайло Дмитрович
24.11.2020
9.00-12.00
______________________
Аналіз стану розгляду звернень, що надійшли до Голованівської райдержадміністрації в січні 2017 року
Довідка
про роботу із зверненнями громадян
в Голованівській районній державній адміністрації
протягом 2019 року
Робота із зверненнями громадян у Голованівській районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови облдержадміністрації та розпоряджень голови райдержадміністрації.
Відповідно до розпорядження голови Голованівської районної державної адміністрації від 08 червня 2015 року № 150-р "Про розподіл функціональних повноважень керівництва Голованівської районної державної адміністрації" контроль за організацією розгляду звернень громадян в органах виконавчої влади, на підприємствах в установах і організаціях району покладено на керівника апарату райдержадміністрації Лужанську Ларису Володимирівну.
У приміщенні райдержадміністрації оформлено інформаційний стенд, на якому розміщено Закон України «Про звернення громадян», графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрації, структурних підрозділів райдержадміністрації, зразки написання заяв, телефони гарячих ліній керівництва облдержадміністрації, Кіровоградського обласного контактного центру, Урядової «гарячої лінії», «гарячої лінії» керівництва, структурних підрозділів райдержадміністрації тощо. А також, забезпечується висвітлення узагальнених матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян через засоби масової інформації та на офіційному сайті райдержадміністрації.
У зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про звернення громадян», забезпечено функціонування спеціальної форми на офіційному сайті районної державної адміністрації в розділі «Інтернет Приймальня».
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 13 березня 2012 року № 98-р запроваджено функціонування «гарячої лінії». Забезпечено щомісячне чергування на телефонній «гарячій лінії» за участі голови та заступників районної державної адміністрації. Інформація про чергового та дату і час проведення телефонної «гарячої лінії» публікується у місцевій газеті. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались 22 жителя району. На інформацію, що надійшла від громадян під час телефонних «гарячих ліній», у разі потреби готувалися відповідні доручення та надавалася відповідь.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни, інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої України, інваліди військовослужбовці, внутрішньо перемішені особи, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Матері-героїні, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Аналізується стан роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань та дана інформація надається голові районної державної адміністрації.
Загальним відділом щоквартально до 03 числа надається узагальнена інформація відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
Питання про роботу із зверненнями громадян протягом 2019 року двічі розглядалося на засіданнях колегії райдержадміністрації з прийняттям відповідних розпоряджень голови райдержадміністрації, які направляються в усі структурні підрозділи, виконкоми селищних та сільських рад для вжиття заходів щодо усунення причин, які породжують скарги:
25 січня 2019 року «Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських, селищних рад по виконанню Закону України «Про звернення громадян» у 2018 році».
За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25 січня 2019 року № 18-р;
26 липня 2019 року «Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації по виконанню Закону України «Про звернення громадян» у І півріччі 2019 року». За результатами розгляду видано розпорядження голови
райдержадміністрації від 30 липня 2019 року № 204-р.
На виконання в районі вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 та згідно затвердженого графіка, головою райдержадміністрації заслухано звіти керівників структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян, а саме: відділу агропромислового розвитку, відділу культури туризму та культурної спадщини, відділу освіти, молоді та спорту, управління соціального захисту населення, служби у справах дітей, відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури та ЖКГ, відділу економічного розвитку торгівлі, промисловості та інфраструктури райдержадміністрації, а також звіти: а також звіти голів Голованівської, Побузької селищних рад, Вербівської, Грузької, Ємилівської, Журавлинської, Капітанської, Клинівської, Красногірської, Крутеньківської, Лебединської, Липовеньківської, Люшнюватської, Межирічківської, Молдовської, Наливайківської, Перегонівської, Пушківської, Роздольської, Розкішненської, Свірнівської, Семидубської, Троянської, Шепилівської сільських рад. Під час таких особистих доповідей керівникам надавалися відповідні завдання та доручення.
Протягом даного періоду 2019 року вивчено стан справ із розгляду звернень громадян та надано методичну і практичну допомогу з цих питань структурним підрозділам райдержадміністрації та головам сільських, селищних рад. За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян.
Згідно з графіком забезпечено роботу районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян не рідше одного разу на місяць, протягом 2019 року проведено 12 засідань (28 січня, 25 лютого, 31 березня, 28 квітня, 26 травня, 23 червня, 28 липня, 25 серпня, 29 вересня, 27 жовтня, 27 листопада, 22 грудня 2019 року) про що складено відповідні протоколи.
Голованівською райдержадміністрацією розроблено та затверджено графік перевірок додержання законодавства у виконавчих комітетах селищних та сільських рад, в структурних підрозділах райдержадміністрації. Відповідно до затвердженого графіку протягом 2019 року проведено перевірку у 7 структурних підрозділах райдержадміністрації (відділ регіонального розвитку, містобудування, архітектури та ЖКГ, відділ культури, туризму та культурної спадщини; відділ економічного розвитку торгівлі, промисловості та інфраструктури, відділу освіти, молоді та спорту, служба у справах дітей, відділ агропромислового розвитку, управління соціального захисту населення райдержадміністрації) та 24 сільських,
селищних радах (Голованівській, Побузькій, Вербівській, Грузькій, Ємилівській, Журавлинській, Капітанській, Клинівській, Крутеньківській, Красногірській, Лебединській, Липовеньківській, Наливайківській, Люшневатській, Межирічківській, Молдовській, Перегонівській, Свірнівській, Пушківській, Розкішненській, Роздольській, Семидубській, Троянській, Шепилівській) про що складені відповідні довідки та вказані пропозиції.
Робота районної державної адміністрації за звітній період в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікаційного розгляду порушених громадянами питань.
Голова районної
державної адміністрації Олег ГОЛІМБІЄВСЬКИЙ
Про стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 виконавчими комітетами сільських, селищних рад у 2016 році
Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації по виконанню Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 за І півріччя 2016 року
Про роботу виконавчих комітетів сільських, селищних рад, структурних підрозділів райдержадміністрації по виконанню Закону України «Про звернення громадян» у 2015 році
Розпорядження голови РДА №199-р "Про роботу структурних підрозділів районної державної адміністрації по виконання Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109-р "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" за І півріччя 2015 року
Розпорядження голови РДА № 21-р "Про роботу структурних підрозділів районної державної адміністрації по виконання Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109-р "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" за 2014 рік
Розпорядження голови РДА №35-р "Про роботу структурних підрозділів районної державної адміністрації та виконавчих комітетів сільських, селищних рад з виконання Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109"
Про проблемні питання, які хвилюють громадян нашого району
Найбільше звернень надходять з питань соціального захисту. Громадяни порушують питання про надання адресної матеріальної допомоги, призначення і виплати соціальної допомоги, отримання житлових субсидій тощо. З метою вирішення вищезазначених питань, районною державною адміністрацією, мешканцям району, котрі звернулись та які мають групу інвалідності, малозабезпеченим громадянам, багатодітним сім’ям надана та буде надаватися і надалі одноразова адресна матеріальна допомога на лікування та вирішення соціально - побутових потреб.
На другому місці за кількістю звернень займають питання аграрної політики і земельних відносин. На сьогодні та впродовж багатьох років, найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства, отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передачі в оренду земельних ділянок, земельні конфлікти тощо.
На третьому місці - питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання благоустрою населених пунктів, електропостачання будинків та відключення за несплату; будівництва та ремонту доріг, вулиць, будинків та прилеглих до них територій, належного водопостачання тощо.
На четвертому місці - питання, що стосуються охорони здоров'я. Громадянами порушувалися питання щодо визначення інвалідності, забезпечення безкоштовно медичними препаратами, тощо.
Аналіз стану розгляду звернень, що надійшли до Голованівської райдержадміністрації в січні 2017 року
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня-вересня 2020 року
Упродовж січня-вересня 2020 року робота із зверненнями громадян в Голованівській райдержадміністрації проводилась відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.
Згідно перспективного плану роботи райдержадміністрації на 2020 рік питання «Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських, селищних рад по виконанню Закону України «Про звернення громадян» у 2019 році» та «Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських, селищних рад по виконанню Закону України «Про звернення громадян» у І півріччі 2020 року» були розглянуті на засіданнях колегії, за результатами розгляду прийняті відповідні розпорядження голови: від 27 січня 2020 року №19-р та від 31 липня 2020 року №170-р.
За січень-вересень 2020 року до райдержадміністрації надійшло 246 звернень громадян, що на 219 менше порівняно з відповідним періодом 2019 року. За формою надходження: через органи влади - 231 звернення, Обласний контактний центр - 218 звернень, в тому числі: через Урядову телефонну «гарячу лінію» - 97, через «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації – 121; на особистому прийомі - 6, на виїзному прийомі - 1, за допомогою засобів телефонного зв’язку - 2, поштою (електронною) - 5.
Повторних звернень надійшло – 9, дублетних – 3. За видами звернень у звітному періоді домінують заяви (клопотання) – 225 (92 % від загальної кількості) та скарги – 14 (6 %). Колективних звернень надійшло - 7 ( на 2 менше ніж у 2019 році).
Всього до райдержадміністрації та органів вищого рівня звернулося 253 громадянина, що на 217 осіб менше в порівняні із звітним періодом 2019 року.
У своїх зверненнях дописувачі порушили 246 питань, що на 224 питання менше ніж у 2019 році. Найактуальніші питання стосувались: соціального захисту населення – 66 (27 % від загальної кількості), праці та заробітної плати й охорони праці по 27 (11 %), комунального господарства – 16 (7%), освіти – 11 (4%). Структура звернень за актуальністю тематики, порівняно з аналогічним періодом 2019 року, не змінилась.
За результатами розгляду: вирішено позитивно – 51 (21 %), дано роз’яснення -178 (72 %), повернуто авторові – 4 (2 %), не підлягає розгляду – 3 (1 %).
У звітному періоді до районної державної адміністрації від найменш захищеної категорії громадян надійшло 74 звернення, що на 36 менше ніж у 2019 році, а саме: учасників війни – 1, дітей війни -1, осіб з інвалідністю внаслідок війни -7, учасників бойових дій – 7, ветеранів праці -1, осіб з інвалідністю ІІ групи – 32, осіб з інвалідністю ІІІ групи -1, одиноких матерів – 13, багатодітних сімей – 11.
Районною державною адміністрацією та структурними підрозділами приділяється велика увага зверненням, які надійшли від інвалідів, ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни та інших категорій малозахищених верств населення, громадян із окупованої території АР Крим, Східного регіону України, а також від членів сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведення антитерористичної операції на сході України, операції Об’єднаних сил, членів їх сімей.
За територіальною ознакою найбільше звернень надійшло від мешканців смт Голованівськ (26), смт Побузьке (49), с. Перегонівка (33), с. Молдовка (37), с.Межирічка (29). Це спричинено більшою кількістю населення в селищах району та зверненнями одних і тих самих заявників із сіл.
Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації, розглядались своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду. Не допускалось надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян. Рівень виконавської дисципліни склав 100 %.
Особисті та особисті виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснювалися відповідно до затверджених графіків. Про час і місце прийому повідомляється через місцеві засоби масової інформації. Під час особистих прийомів прийнято 7 громадян, що на 56 менше порівняно з 2019 роком. Зменшення пов’язане із тимчасовим скасуванням проведення особистих прийомів громадян через карантинні заходи по протидії поширенню коронавірусної інфекції Covid-19.
Громадяни, які бажають звернутися до райдержадміністрації можуть надсилати заяви на поштову адресу (вул..Соборна, 48 смт Голованівськ, Кіровоградська область, 26500), електронну пошту (skargi@gl.kr-admin.gov.ua), за допомогою форми зворотного зв’язку, яка розміщена на веб сайті райдержадміністрації у рубриці «Звернення громадян» та подзвонивши на телефонну «гарячу лінію» за номером 2 18 60. Можливістю безпосередньо поспілкуватися з керівництвом району скористалось 2 жителя. Усі питання опрацьовано та надано відповіді.
Робота із зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб сайті райдержадміністрації та в обласному інформаційно - суспільному виданні «Чисте джерело», де публікуються роз’яснення на актуальні теми, що турбують жителів району.
З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень, за звітний період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян райдержадміністрації.
Райдержадміністрацією забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, виконкомами сільських, селищних рад, здійснення якого доручено сектору з питань правової, мобілізаційної та режимно-секретної роботи, запобігання і виявлення корупції апарату райдержадміністрації.
Аналіз роботи щодо розгляду звернень громадян показує, що робота із зверненнями громадян та причини їх виникнення підлягають постійному аналізу та вивченню, районна державна адміністрація, її структурні підрозділи, забезпечують виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень обласної державної адміністрації та власних розпоряджень.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.
______________________________
ДОВІДКА
Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації,
виконавчих комітетів сільських, селищних рад
по виконанню Закону України
«Про звернення громадян» за 1 півріччя 2020 року
Робота із зверненнями громадян у Голованівській районній державній адміністрації та її структурних підрозділах протягом 1 півріччя 2020 року проводилась відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Голованівської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 87-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109» та інших нормативних актів.
Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації, вживаються заходи для позитивного вирішення питань, що належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади, надаються роз’яснення.
За звітний період до керівництва районної державної адміністрації 161 звернення, порушено 161 питання, із них: заяв (клопотань) - 143, пропозицій (зауважень) – 7 , скарг 10. Із 161 звернення позитивно вирішено 32 звернень, на 117 звернень надано роз’яснення, 5 звернень на виконанні, 3 звернення не підлягають розгляду та 3 поверненні авторові.
До сільських, селищних рад надійшло 486 звернень, із них: 173 позитивно вирішено, на 313 звернення надані роз’яснення.
Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 4 колективних звернень, що так само як у минулому році 18 колективних звернень надійшло до сільських, селищних рад, що на 8 звернень менше у порівнянні з минулим роком.
За 1 півріччя 2020 року жителі району надіслали 148 звернень до органів влади вищого рівня, а саме: до Кіровоградської ОДА - 8, через Обласний контактний центр до райдержадміністрації 140, в тому числі: 60 через Урядову «гарячу лінію», 80 через «гарячу лінію» голови ОДА, 0 через АВРУ безпосередньо до РДА та 0 через інші органи влади.
Як свідчить проведений моніторинг звернень у 1 півріччі 2020 року, пріоритетними продовжують залишатися питання:
соціального захисту - 46 звернень, але на 78 менше ніж у 2019 році;
комунального господарства 10 звернення, що на 55 менше ніж у 2019 році;
аграрної політики і земельних відносин 8 звернення, що на 17 звернень менше ніж у 2019 році;
охорони здоров’я 19 звернень, що на 41 більше ніж у 2019 році;
освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності 7, що на 4 менше ніж у 2019 році;
праці та заробітної плати 17, що на 7 більше ніж у 2019 році;
транспорту і зв’язку 2, що на 9 менше ніж у 2019 році.
На особистому прийомі до керівництва районної державної адміністрації звернулося 6 громадян та 28 до виконавчих комітетів сільських та селищних рад.
Виїзні прийоми здійснювалися відповідно до затверджених графіків. Під час яких за місцем проживання до керівництва району звернулась 1 особа, що на 18 менше ніж у 2019 році. Найчастіше жителі району зверталися з питаннями отримання у власність земельних ділянок, надання матеріальної та соціальної допомоги, комунального господарства. Під час карантину особисті прийоми припиненні до особливого розпорядження.
Для оперативного реагування на запити та потреби громадян щомісячно проводились телефонні «гарячі лінії» за участю керівництва райдержадміністрації. Інформація про чергового та дату і час проведення телефонної «гарячої лінії» публікується у місцевій газеті «Чисте джерело» та на офіційному сайті. Ведеться реєстрація телефонних дзвінків громадян. Протягом 1 півріччя 2020 року проведено 6 телефонних «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації, де можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району та «телефоном довіри» скористались 2 жителя району. На інформацію, що надійшла від громадян під час телефонних «гарячих ліній», у разі потреби готувалися відповідні доручення та за результатами опрацювання заявникам надавалася письмова відповідь.
Протягом 1 півріччя 2020 року до районної державної адміністрації надійшло звернень за категоріями авторів: 1 від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 1 від дітей війни, 6 від учасників бойових дій, 15 від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи, 8 від одиноких матерів, матерів-героїнь, 4 від членів багатодітних сімей, 115 від інших категорій.
До сільських, селищних рад надійшло: 156 від учасників війни, від учасників бойових дій, від інвалідів війни, 115 від дітей війни, 27 від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи, 75 від мати-героїнь, одиноких матерів, членів багатодітних сімей, 6 від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та 107 інших категорій.
Особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. З метою зменшення повторних звернень та звернень до вищих органів влади щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За 1 півріччя 2020 року проведено 6 засідань комісії.
Стан роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації, за участю сільських, селищних голів та керівників підприємств, установ і організацій та з прийняттям відповідних розпоряджень голови райдержадміністрації, які направляються в усі структурні підрозділи, виконкоми селищних та сільських рад:
24 січня 2020 року «Про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських, селищних рад по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян» у 2019 році. За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 27 січня 2020 року №19-р.
Зазначеним розпорядженням доручено керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та сільським, селищним головам вжити заходів щодо усунення причин, що породжують скарги громадян.
На виконання в районі вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 та згідно затвердженого графіка, за звітний період головою райдержадміністрації заслухано звіти керівників структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян, а також звіти голів Голованівської, Побузької селищних рад, Молдовської, Наливайківської, Перегонівської, Капітанської, Клинівської, Лебединської, Липовеньківської, Ємилівської Журавлинської сільських рад.Під час таких особистих доповідей керівникам та сільським, селищним головам надавалися відповідні завдання.
Протягом 1 півріччя 2020 року вивчено стан справ із розгляду звернень громадян та надано методичну і практичну допомогу з цих питань всім структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконавчим комітетам сільських, селищних рад та контролюється стан усунення виявлених під час перевірок недоліків. За результатами перевірок складено відповідні довідки з рекомендаціями та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків у роботі із зверненнями громадян та направлено їх до безпосередніх виконавців.
Контролюється стан усунення виявлених під час перевірок недоліків. В ході перевірок виявлено, що структурні підрозділи райдержадміністрації посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийому громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.
У звітному періоді дисциплінарних стягнень щодо порушень виконавської дисципліни за розглядом звернень громадян не було.
У приміщенні райдержадміністрації оформлено інформаційний стенд та забезпечується висвітлення інформації та узагальнених матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян через газету «Чисте джерело» та на офіційному сайті. Забезпечено функціонування спеціальної форми на офіційному сайті районної державної адміністрації в розділі «Інтернет Приймальня» для відправлення електронних письмових звернень громадян.
Висновки:
В цілому, районна державна адміністрація та її структурні підрозділи намагаються використовувати усі надані повноваження для вирішення максимальної кількості проблемних питань, порушених громадянами району та зменшення кількості звернень і недопущення порушень чинного законодавства з даного питання.
Пропозиції:
1. Першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації:
забезпечити неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
встановити дієвий контроль за остаточним вирішенням проблем, які порушують громадяни, не допускати порушення термінів розгляду звернень, перебування звернень на контролі тривалий час;
дотримуватись затверджених графіків особистого прийому громадян в райдержадміністрації та виїзних прийомів;
забезпечити щомісячне чергування на телефонній «гарячій лінії» голови районної державної адміністрації;
проводити розгляд стану роботи із зверненнями громадян на апаратних нарадах та колегіях райдержадміністрації.
2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконавчим комітетам сільських, селищних рад:
посилити вимогливість щодо забезпечення прав громадян на звернення, встановити дієвий контроль за остаточним вирішенням проблем, які порушують громадяни;
зосередити увагу на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні необґрунтованих відповідей, дотримання термінів розгляду звернень громадян;
забезпечити проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації права громадян на звернення;
не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей громадянам та безпідставної передачі звернень на розгляд працівникам, чиї дії оскаржуються;
посилити контроль за виконанням розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 87-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109»;
про стан виконання даного розпорядження інформувати згідно запропонованої форми сектор з питань правової, мобілізаційної та режимно-секретної роботи, запобігання і виявлення корупції апарату райдержадміністрації щокварталу до 25 числа місяця, що передує звітному, для подальшого узагальнення.
3. Працівникам, які відповідають за роботу зі зверненнями громадян в райдержадміністрації:
забезпечити проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян не рідше одного разу на місяць;
тримати на постійному контролі дотримання посадовими особами термінів розгляду звернень, визначених чинним законодавством;
щомісячно згідно затвердженого графіку перевіряти роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації;
надавати методичну допомогу керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та головам сільських, селищних рад;
щоквартально надавати інформацію та узагальнені відомості про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті Голованівської районної державної адміністрації;
щоквартально узагальнювати інформації та готувати довідки голові районної державної адміністрації;
узагальнену інформацію надавати відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щокварталу до 01 числа.
Головний спеціаліст сектору з
питань правової, мобілізаційної
та режимно-секретної роботи,
запобігання і виявлення корупції
апарату районної державної адміністрації Мирослава ХАМРАЄВА