Адміністративні послуги через пошту

В рамках програми економічних реформ Голованівщини впевнено впроваджує  проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».  Наразі всі  відділення поштового зв’язку Голованівського району готові надавати адміністративні послуги для населення засобами поштового зв’язку.

Відтепер, жителям сільської місцевості, пенсіонерам,інвалідам, ветеранам праці, малозабезпеченим сім’ям Голованівського району не має потреби їхати до районного центру, щоб отримати довідку про доходи, різноманітні призначення соціальних допомог,субсидії, виписку, довідку, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також зареєструватись, як фізична особа-підприємець.

Для цього потрібно звернутись до відділення поштового зв’язку за місцем проживання або до листоноші. Спеціально навчені працівники нададуть перелік усіх необхідних документів, зразки заяв для отримання адміністративних послуг та допоможуть оформити все належним чином. В терміни, визначені законодавством, документ буде надіслано поштою та вручено особисто заявникові без довгогостояння в чергах та витрачання часу та коштів на проїзд. Таким чином, проект «Адміністративні послуги - спрощений доступ через пошту» забезпечує якісне та своєчасне отримання громадянами необхідних документів та перебуває під постійним контролем уряду.
Збільшити шрифт
A- A A+