Економіка
Про створення консультативних пунктів з питань цивільного захисту при сільських,селищних радах
В районі створена районна комісія з проведення розрахунку потреби у захисних спорудах цивільного захисту (далі - ЗСЦЗ) для укриття населення на території району, до складу якої включено фахівців з цивільного захисту, відділу регіонального розвитку, архітектури та містобудування, житлово-комунального господарства райдержадміністрації, представника охорони здоров’я та представників районного відділу управління ДСНС.
розроблено розпорядження голови Голованівської районної адміністрації № 39-р «Про основні заходи цивільного захисту району на 2017 рік» та затверджений «План основних заходів цивільного захисту району на 2017 рік та січень- лютий 2018 року».
Визначено перелік потенційно небезпечних, інших важливих об’єктів району та сили і засоби для їх охорони.
Підготовлено розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 січня 2015 року №15-р про створення мобільних груп для оперативного реагування на ліквідацію наслідків можливих надзвичайних ситуацій, у тому числі техногенного характеру.
Створено районний оперативний штаб з координації роботи щодо забезпечення безпеки громадян і захисту об'єктів інфраструктури в районі, затверджено його склад та визначено завдання структурним підрозділам райдержадміністрації, сільським і селищним головам, силовим структурам району, лікарським закладам, керівникам підприємств, установ і організацій .
Проведено практичну підготовку персоналу відповідно Рекомендацій спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту на ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат», проведені наради із головами сільських, селищних рад, підприємств, установ, організацій щодо забезпечення готовності до оперативного реагування на надзвичайні ситуації.
Розглянуто на засіданнях районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій результати проведеної роботи
Вирішується питання про фінансування із місцевого бюджету видатків на приведення ЗСЦЗ у стан, придатний до використання за призначенням.
Проведені збори з балансоутримувачами захисних споруд стосовно їх фінансування та невідкладного приведення ЗСЦЗ до придатного стану.
На постійному контролі райдержадміністрації знаходиться питання про виконання балансоутримувачами захисних споруд, комунальними службами району, мешканцями багатоквартирних будинків, робіт з приведення найпростіших укриттів в належний стан для можливого розміщення та тривалого перебування в них людей.
Проведено розміщення біля входів у ЗСЦЗ та найпростіші укриття населення покажчиків.
Спільно з представниками РВ УДСНС України області проводяться перевірки цокольних та підвальних приміщень, які плануються для укриття населення та протирадіаційних укриттів цивільного захисту.
Проведено детальний аналіз результатів перевірок по кожній споруді окремо, визначено недоліки та доведено завдання балансоутримувачам по їх усуненню.
Станом на 01 липня 2017 року в Голованівському районі на обліку знаходиться сорок одна захисна споруда цивільного захисту, з яких всі проінвентаризовано.
Проводиться робота щодо дотримання Правил пожежної безпеки в лісах під час проведення технологічного процесу спалювання порубкових решток під час заготівлі лісу та його очищення від захаращення, створення та оновлення в лісових масивах мінералізованих смуг, протипожежних розривів, проведення ремонту пожежних водоймищ та доріг протипожежного призначення. Працівниками ДСНС району організована масово-роз’яснювальна робота та проведення рейдів з метою попередження виникнення пожеж у природних екосистемах.
Разом з правоохоронними органами встановлено контроль за дотриманням підприємствами і населенням щодо вимог пожежної безпеки та природоохоронного законодавства у лісових масивах і сільгоспугіддях, про недопущення випалювання залишків рослинності, сміття та сухостою в лісових масивах, лісосмугах, що належать до сфери відповідальності.
29 березня 2017 року відбулося засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій протокол №7 на якій було розглянуто питання «Про заходи щодо зменшення негативних наслідків від пожеж, у природних екосистемах, на території Голованівського району в пожежонебезпечний період 2017 року». Попереджено керівників АФ ТОВ і інших сільгосппідприємств, автозаправочні станції щодо заборони випалювання бур’янів і стерні на полях, які межують із лісовими масивами. Проводиться роз’яснювальна робота в засобах масової масової інформації та серед населення щодо правил поведінки у пожежонебезпечний період.
Керівники даних підприємств попереджені про персональну відповідальність щодо забезпечення контролю за станом пожежної безпеки.
Передбачено фінансування на виконання протипожежних заходів на підвідомчих лікувальних установах на 2017 рік в сумі - 20,0 тис. грн.
При потребі за підсумками роботи у І півріччі буде внесено зміни до бюджету в частині протипожежного захисту.
За даними фінансового управління районної державної адміністрації станом на 24 квітня 2017 року Голованівською центральною районною лікарнею на протипожежні заходи використано- 19,93 тис. грн.
- Протирадонові заходи
В районі затверджена та діє» Комплексна програма захисту населення Голованівського району від впливу іонізуючого випромінювання на 2016- 2018 роки»
Відділом освіти, молоді та спорту РДА розроблені протирадонові заходи по дошкільному навчальному закладу №3 «Малятко» (смт. Голованівськ, вул.. МІклея, 5) , в якому було зафіксовано перевищення показників середньорічної еквівалентності рівноважної обємної активності радону – 222, а саме:
- Герметизація вводів-випусків комунікацій ДНЗ.
Термін виконання до 1вересня 2017 року.
- Замурування швів між плитами перекриття, тріщин бетонних стін та підлоги підвального приміщення цементним розчином або композитним матеріалом.
Термін виконання до 1вересня 2017 року.
- Запакування місць примикання підлоги до стін та трапів.
Виконано в 2 кварталі 2017року.
- Облаштування постійно діючої витяжної вентиляції приміщень підвалу.
Виконано в 2 кварталі 2017 року.
- на 2017 рік заплановано дослідження води джерел нецентралізованого водопостачання (громадських артезіанських свердловин, громадських колодязів);
- проводиться робота щодо удосконалення дозиметричного та радіометричного контролю металобрухту;
- впроваджено роботу радіаційного контролю на 2 ринках району;
- проводиться надання населенню безоплатних консультацій з питань захисту від впливу іонізуючого випромінювання;
- створено умови для проведення дозиметричних обстежень на замовлення населення;
- перед початком нового учбового року, під час проведення поточних ремонтних робіт шкіл, будуть проведені проти радонові заходи.
Кошти планується виділяти за рахунок бюджету районної ради та бюджетів сільських, селищних рад.
- В Україні атестовано перших енергоаудиторів, які будуть здійснювати енергетичну сертифікацію будівель
- Вже понад 500 ЕСКО-тендерів оголошено через Систему «PROZORRO»
- У II кварталі 2018 р. введено додатково 110 МВт потужностей відновлюваної електроенергетики
- Програма енергоефективності Голованівського району на 2017-2020 роки
- Державне агенство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Київською обласною державною адміністрацією та Біоенергетичною асоціацією України проводить семінар на тему "Перспективи вирощування енергетичних культур в Україні"
- Держенергоефективності здійснено чергове відшкодування позичальникам «теплих» кредитів
- Програма енергоефективності Голованівського району на 2012-2015 роки
- Заходи по впровадженню енергоефективності та енергозбереження по району на 2015 рік
- Стан використання програми енергоефективності Голованівського району на 2012-2015 роки
ОГОЛОШЕННЯ
про відбір бізнес-проектів суб’єктів малого та середнього підприємництва для надання фінансової підтримки на 2020 рік
Фінансова підтримка суб’єктам малого та середнього підприємництва, у тому числі з числа учасників АТО (ООС), внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих категорій населення, які зареєстровані у Кіровоградській області, на реалізацію бізнес-проектів надається:
безвідсотково на зворотній основі, терміном до 3-х років, для впровадження бізнес-проектів за принципом мікрокредитування;
на безповоротній основі для здешевлення кредитів, отриманих у банківських установах для впровадження бізнес-проектів, у межах часткової компенсації суми відсотків по кредиту (не більш ніж 100 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на дату укладення кредитного договору).
До участі у відборі допускаються бізнес-проекти, які передбачають створення нових робочих місць та відповідають пріоритетним напрямкам регіонального розвитку, зокрема:
впровадження інноваційних, екологічних та енергозберігаючих технологій; розвиток ІТ - сектору та креативних індустрій; створення нових або розширення діючих виробництв з переробки сільськогосподарської продукції, виробництва продовольчих і непродовольчих товарів, інших видів продукції, товарів і послуг; розвиток овочівництва, садівництва та створення або модернізація (реконструкція) об’єктів для їх зберігання; розвиток та підтримка малого підприємництва у сільській місцевості, зокрема, закладів побутового обслуговування населення, зеленого туризму; започаткування власної справи для підприємців-початківців (стартапи) з числа учасників АТО (ООС), внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих категорій населення; інше.
Документи для участі у конкурсі (заявка, бізнес-план тощо) подаються
Регіональному фонду підтримки підприємництва у Кіровоградській області за адресою: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи (колишня Тімірязєва), 84, кімн. 417, 419,
контактний телефон/факс: (0522) 24 08 86 , e-mail: rfpp@email.ua,
(додаткова інформація : pidpriem-gue.kr.ua/?action=golovna Кіровоградщина бізнесова, rfpp@email.ua)
Д О Г О В І Р №____
про спільну діяльність щодо фінансової підтримки
суб’єктів малого та середнього підприємництва
м. _____________________________ " _____ " ________________ 2020 р.
_____________________________________________________Кіровоградської області, в особі _________________________________________________________________________________________, діючого на підставі ________________________________________________________________________, що є головним розпорядником коштів місцевого бюджету (далі – Сторона 1), з однієї сторони, та Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області, в особі в. о. директора, Маслова Миколи Альбертовича, діючого на підставі Статуту, що є одержувачем бюджетних коштів (далі – Сторона 2), з другої сторони, уклали цей договір про наступне:
1. Мета та предмет договору
1.1. Здійснення спільної діяльності по наданню фінансової допомоги суб’єктам малого та середнього підприємництва регіону (району, міста) на впровадження інвестиційних проектів, за рахунок коштів обласного бюджету Стороною 2, за умови обов’язкового співфінансування з місцевого бюджету, згідно Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 25 липня 2017 року №362-р “Про затвердження Порядку використання коштів для підтримки суб’єктів малого та середнього підприємництва через Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області”.
1.2. Предметом договору є співфінансування суб’єктів малого та середнього підприємництва регіону (району, міста) з місцевого (районного, міського) бюджету, спрямоване на фінансову підтримку малого та середнього підприємництва на 2020 рік, на загальну суму:
________________________________________________________________________________ тис. грн.
(сума прописом)
2. Умови здійснення спільної фінансової підтримки
2.1. На виконання п. п. 1.1., 1.2. Договору, Сторона 1 перераховує на реєстраційний рахунок Виконавця, відкритий в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (далі - ГУДКСУ), кошти місцевого (районного або міського) бюджету, у обсязі, передбаченому п. 1.2. Договору.
2.2. Кошти місцевого бюджету використовуються Стороною 2 на фінансову підтримку суб’єктів підприємницької діяльності цього ж регіону (району, міста), як дольова частка від загального обсягу фінансування по проектах у обсязі і на умовах, що визначені координаційною радою (району, міста) і викладені у листі-клопотанні на ім’я голови Кіровоградської ОДА.
2.3. Дольова частка коштів Сторони 2 по кожному проекту не залежить від суми переданих коштів місцевого бюджету і визначається виходячи з необхідного обсягу фінансової допомоги по кожному проекту, Згідно рішення Наглядової Ради Сторони 2.
2.4. При відсутності спільної діяльності між Сторонами у частині співфінансування, фінансова допомога суб’єктам підприємницької діяльності відповідного району або міста не надається.
2.5. Фінансова допомога суб’єктам малого та середнього підприємництва надається згідно Порядку використання коштів для підтримки суб’єктів малого та середнього підприємництва через Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області (Сторону 2), затвердженого розпорядженням голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 25.07.2017р. № 362-р, у формі:
а) фінансова допомога на зворотній основі на впровадження бізнес-проектів у безготівковій формі, безвідсотково, терміном до 3-х років, за умови цільового використання та обов’язкового їх повернення;
б) фінансова допомога на безповоротній основі на повну або часткову компенсацію відсотків за кредитами, отриманими суб’єктами МСП у банківських установах для впровадження бізнес-проектів.
3. Обов’язки сторін
3.1. Сторона 1 :
3.1.1. Передбачає у складі місцевого бюджету кошти на фінансову підтримку підприємництва у межах, обумовлених Законом України „Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”.
3.1.2. Розглядає заявки про фінансову допомогу суб’єктів малого та середнього підприємництва регіону щодо актуальності тематики конкретних інвестиційних проектів та доцільності їх фінансування.
3.1.3. Приймає рекомендаційні рішення по розглянутих проектах щодо надання фінансової допомоги, у тому числі з місцевого бюджету. Направляє Лист-клопотання райдержадміністрації (міськвиконкому, селищної, сільської ради, об’єднаної територіальної громади) щодо доцільності впровадження бізнес-проекту та умов і розміру його співфінансування з відповідного місцевого бюджету на адресу облдержадміністрації.
3.1.4. Розробляє, затверджує та надає Стороні 2 пакет документів для відкриття рахунку в ГУДКСУ, а саме:
- рішення відповідної місцевої ради про виділення бюджетних коштів по КФКВ 180404;
- план асигнувань помісячного розпису видатків місцевого бюджету по зазначеному коду;
- мережу головного розпорядника зазначених коштів місцевого бюджету (зі змінами).
3.1.5. Перераховує кошти відповідно до плану асигнувань на рахунок Сторони 2, що визначений у цьому договорі.
3.1.6. Через функціональні управління (відділ) здійснює контроль за станом впровадження проектів, цільовим використанням коштів фінансової допомоги, термінами повернення коштів, своєчасним представленням до Сторони 2 фінансових та технічних звітів.
3.1.7. Висвітлює стан фінансової підтримки малого та середнього підприємництва у регіональних засобах масової інформації та публічних виступах.
3. 2. Сторона 2:
3.2.1. Проводить ідентифікацію ідеї проекту, надає консультації по розробці заявок про фінансову допомогу та бізнес-планів, здійснює реєстрацію і облік заявок та бізнес-планів.
3.2.2. Проводить аналіз показників проекту, організовує проведення незалежних експертиз (при необхідності).
3.2.3. Організовує розгляд заявок про фінансову допомогу та бізнес-планів Конкурсною Комісією та Наглядовою радою , доводить рішення Наглядової ради до заявників і відповідних керівників (району, міста).
3.2.4. Укладає, безпосередньо з суб'єктами підприємницької діяльності, договори про надання фінансової допомоги на зворотній або безповоротній основі.
3.2.5. Відпрацьовує умови та укладає з суб'єктами малого та середнього підприємництва, які отримують фінансову допомогу, договори гарантії повернення коштів, що надаються на зворотній основі.
3.2.6. Здійснює безготівкове фінансування проектів через свої рахунки.
3.2.7. Здійснює контроль за станом впровадження проекту та цільового використання коштів фінансової підтримки.
3.2.8. Веде контроль повернення коштів зворотної фінансової допомоги .
4. Права сторін
4.1. Сторона 1:
4.1.1. Розглядає заявки та бізнес-плани про фінансову допомогу суб'єктів малого та середнього підприємництва і надає свої висновки щодо доцільності надання фінансової допомоги по кожному конкретному бізнес - проекту.
4.1.2. Організовує супроводження і контроль за станом впровадження проектів, цільовим використанням коштів фінансової допомоги, термінами повернення коштів, своєчасним представленням Стороні 2 фінансових та технічних звітів.
4.2. Сторона 2 :
4.2.1. Отримує та використовує кошти Сторони 1 за цільовим призначенням.
4.2.2. Здійснює фінансування інвестиційних проектів за рахунок коштів Сторони 1 та обласного бюджету, обігових коштів Сторони 2.
4.2.5. Надає Стороні 1 пропозиції щодо проведення заходів по активізації роботи з питань підтримки розвитку малого та середнього підприємництва.
4.2.6. Висвітлює у засобах масової інформації та у публічних виступах стан виконання Бізнес-проектів суб’єктів підприємницької діяльності, що отримали фінансову допомогу.
5. Строк дії Договору
5.1. Даний Договір набуває чинності з часу підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року.
6. Відповідальність сторін
6.1. Усі спірні питання, які можуть виникнути у ході виконання цього Договору, вирішуються виключно шляхом переговорів.
7. Інші умови
7.1. У процесі дії Договору Сторони за домовленістю можуть вносити до нього зміни та доповнення у письмовій формі.
7.2. Сторони не мають права передавати свої права та обов'язки за цим Договором третім особам та розірвати його дію в односторонньому порядку.
7.3. Даний Договір укладено у двох примірниках, по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.
8. Юридичні адреси, реквізити та підписи Сторін
Сторона 1 Сторона 2
___________________________________________ 25006, м. Кропивницький,
___________________________________________ в ул. Т. Карпи, 84, кім. 417
вул. _______________________________________ тел. / факс: (0522) 24-08-86
р/р ____ р/р 26001708893410 в ПАТ "Райфайзен
в ____ Банк Аваль" м. Київ, МФО 380805
______________________МФО ____ Код ЄДРПОУ 25966293
код ЄДРПОУ___________ тел. ________________
_______________________________________ В. о. директора РФПП
____________________ ___________________ М. А. Маслов
М.П. М.П.
Представникам бізнесу пропонують кредитуватися за державною програмою «Доступні кредити 5-7-9%»
На початку лютого за ініціативи Президента України та Прем’єр-міністра України розпочала працювати державна програма «Доступні кредити 5-7-9%». Її мета – спростити доступ представників мікро- та малого бізнесу до банківського кредитування.
«Експерти провідних бізнес-асоціацій України визначили, що проблема доступу до фінансових ресурсів є однією з найбільших, які доводиться вирішувати власникам мікро- та малого бізнесу. Спрощення доступу до банківського кредитування дозволить посилити конкурентоспроможність серед підприємців, створити нові робочі місця та повернути трудових мігрантів», – розповів про цілі програми голова Кіровоградської ОДА Андрій Балонь.
Ініціатори вважають, що надання доступних фінансових ресурсів стимулюватиме підприємницьку активність та сприятиме розвитку інноваційних та ефективних підприємств. Це призведе до підвищеннярентабельності тапродуктивності праці. Таким чином вдасться збільшити відрахування до державного бюджету України та автоматично забезпечити безперебійне фінансування програми.
Учасники програми мають відповідати таким критеріям:
- • Бути офіційно зареєстрованою фізичною або юридичною особою-підприємцем;
- • Кінцевий бенефіціар має бути резидентом України;
- • Середня кількість працівників на момент подачі заявки не може перевищувати 50 осіб (з урахуванням пов’язаних підприємств);
- • Річний дохід від діяльності не повинен перевищувати 50 млн. грн;
- • Діяльність підприємства за останні чотири квартали має бути прибутковою;
- • У випадку з новоствореними підприємствами потрібно мати реалістичний та обґрунтований бізнес-план роботи.
«Програма передбачає фінансування, до прикладу, на придбання нових засобів діяльності або їх модернізацію; будівництво, реконструкцію та ремонт приміщень, де проводиться господарська діяльність. Проте кошти не будуть видаватися на придбання об’єктів нерухомості чи транспортних засобів, крім тих, що використовуються у комерційних цілях», – пояснив Андрій Балонь.
Підтримка буде надаватися за двома напрямками:
- • перший – здешевлення кредитів шляхом компенсації відсоткової ставки до рівня 5, 7 та9 відсотків річних за кредитами у національній валюті. Відсоток залежить від розміру та типу бізнесу:
5% річних – якщо виручка до 25 млн. грн і створюються мінімум 2 робочих місця;
7% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн. грн, який не створює нових робочих місць, але за кожного нового працівника ставка знизиться на 0,5%;
9% річних – для бізнесу з виручкою до 50 млн грн;
- • другий – надання часткових гарантій за кредитами, наданими мікро- та малому бізнесу, якщо у них не вистачає застави.
Важливо: підприємство може отримати декілька кредитів, проте їх загальна сума не має перевищувати 1,5 млн. грн.
Примірний перелік документів для банку.
2019 рік
Програма ЄС «Конкурентоспроможність підприємств малого і середнього бізнесу (COSME) (2014-2020)»
ОПИТУВАННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО БІЗНЕСУ
2018 рік
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ
Об’єкти інфраструктури підтримки малого бізнесу
Оголошення про виставка-ярмарок
До уваги суб'єктів підприємництва
Про американську програму бізнесу стажування "Регіональний економічний розвиток"
Про Форум бізнес- і ІТ-лідерів м. Київ, 21 червня 2018 р
Про проект "Великий готельний перепис"
ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС бізнес-проектів суб'єктів малого та середнього підприємництва
Державні органи, яким дозволено перевіряти суб'єктів господарювання у 2018 році
2017 рік
Малий бізнес, підприємницька та торговельна діяльність, управління державною власністю
2016 рік
Звіт про малий бізнес, підприємницьку діяльність у Голованівському районі за І квартал 2016 року
Звіт про малий бізнес, підприємницьку діяльність у Голованівському районі за І півріччя 2016 року
Звіт про малий бізнес, підприємницьку діяльність у Голованівському районі за 9 місяців 2016 року
2015 рік
Про стажування підприємців у Німеччині
Памятка та настанови для споживачів
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
ЗРАЗКИ СКАРГ
Гаряча лінія захисту прав споживачів: телефон (022) 34-14-58
Сухопарова Віра Олександрівна
Право інтелектуальної власності — це право особи на результати інтелектуальної, творчої діяльності та інші об’єкти, визначені чинним законодавством України. Воно є недоторканним: ніхто не може бути позбавлений цього права чи обмежений в його здійсненні, крім випадків та у порядку, встановлених законом.
До об’єктів права інтелектуальної власності зокрема належать: літературні та художні твори у сфері літератури, науки та мистецтва; виконання; фонограми, відеограми і передачі (програми) організацій мовлення; комп’ютерні програми, компіляції даних (бази даних); винаходи, корисні моделі, промислові зразки; наукові відкриття; компонування (топографії) інтегральних мікросхем; раціоналізаторські пропозиції; сорти рослин, породи тварин; позначення: комерційні (фірмові) найменування, торговельні марки (знаки для товарів і послуг), географічні зазначення тощо; нерозголошувана інформація (комерційна таємниця). Крім того, до об’єктів права інтелектуальної власності належить захист від недобросовісної конкуренції.
Суб’єктами права інтелектуальної власності є творець об’єкта права інтелектуальної власності (автор, винахідник тощо), тобто фізична особа, та інші особи, яким належать особисті немайнові та (або) майнові права на об’єкти права інтелектуальної власності відповідно до чинного законодавства або договору. Якщо об’єкт права інтелектуальної власності створений у результаті інтелектуальної, творчої діяльності кількох фізичних осіб, вони є його співавторами.
Право інтелектуальної власності складають дві групи прав суб’єкта: 1) особисті немайнові права: право на визнання творцем (автором, винахідником тощо); право зазначати чи не зазначати, дозволяти зазначати чи не дозволяти зазначати своє ім’я (псевдонім) при використанні об’єкта права інтелектуальної власності; інші особисті немайнові права; 2) майнові права: право на використання об’єкта права інтелектуальної власності; право перешкоджати (забороняти) використанню об’єкта права інтелектуальної власності; право на розпорядження правом інтелектуальної власності; інші майнові права.
Право інтелектуальної власності виникає (набувається) з підстав, які встановлені чинним законодавством або договором.
Права на об’єкт права інтелектуальної власності можуть бути створені у зв’язку з виконанням трудових (службових) обов’язків або дорученням роботодавця та за договором замовлення.
Наукова діяльність, література і мистецтво є основними напрямами духовної творчості народу. Результати цих видів творчої діяльності є предметом правового регулювання авторського права, яке являє собою сукупність правових норм, спрямованих на регулювання відносин, що виникають внаслідок створення і використання творів літератури, мистецтва та науки. Законодавством України охороняються особисті немайнові і майнові права авторів та їх правонаступників, пов’язані із створенням та використанням зазначених творів науки, літератури і мистецтва (авторське право), і права виконавців, виробників фонограм і відеограм та організацій мовлення (суміжні права).
Відносини, що складаються у зв’язку із створенням і використанням об’єктів авторського права і суміжних прав, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України «Про авторське право і суміжні права» та іншими законодавчими актами України.
Чинним законодавством України охороняються твори у галузі науки, літератури і мистецтва. Зокрема, до них слід віднести такі літературні та художні твори: книги, брошури та інші письмові твори; лекції, промови, проповіді та інші усні твори; драматичні, музично-драматичні твори, пантоміми, хореографічні, інші сценічні твори; музичні твори з текстом або без тексту; аудіовізуальні твори; малюнки, твори живопису, архітектури, скульптури, графіки і літографії; фотографічні твори; твори ужиткового мистецтва; ілюстрації, географічні карти, плани, ескізи і пластичні твори, що стосуються географії, топографії, архітектури або наук; переклади, адаптації, музичне аранжування та інші переробки літературних або художніх творів; збірники творів за умови, що вони є результатом інтелектуальної діяльності за добором, координацією або упорядкуванням змісту; комп’ютерні програми; компіляції даних (бази даних) та інші твори.
Зазначені твори є об’єктом авторського права незалежно від їх завершеності, призначення, жанру, змісту, обсягу, мети, а також способу і форми випуску в світ.
Авторське право не поширюється на ідеї, процеси, методи діяльності або математичні концепції. Крім того, об’єктами авторського права не можуть бути: офіційні документи (закони, укази, постанови, рішення тощо), а також їх офіційні переклади; державні та інші офіційні символи і знаки (прапори, герби, ордени, грошові знаки тощо), затверджені державними органами; твори народної творчості; повідомлення про новини дня або повідомлення про поточні події, що мають характер звичайної прес-інформації, та інші результати інтелектуальної, творчої діяльності, встановлені законом.
Авторське право виникає за фактом створення твору і не потребує виконання будь-яких формальностей.
Первинним суб’єктом авторського права є автор, тобто фізична особа, зазначена звичайним способом як автор на оригіналі або примірнику твору, якщо інше не встановлено судом (презумпція авторства), а також інші фізичні і (або) юридичні особи, які набули майнових прав на об’єкти авторського права відповідно до закону або договору.
Автору належать відповідні особисті немайнові та майнові права.
До особистих немайнових прав автора належать права: вимагати визнання свого авторства, зазначення свого імені у зв’язку з використанням твору, якщо це практично можливо; забороняти зазначення свого імені, якщо він як автор твору бажає залишитися анонімом; обирати псевдонім у зв’язку з використанням твору; право на недоторканність твору та інші права, встановлені законом.
Майнові права автора характеризуються його можливістю щодо використання твору в будь-якій формі і будь-яким способом, у зв’язку з чим він має право на плату за його використання. При цьому автор має виключне право дозволити використання твору іншій особі або заборонити використання твору взагалі, чи заборонити його використання певним способом або певною особою.
Автор має виключне право дозволяти або забороняти використання твору іншими особами у випадках: відтворення твору; публічного виконання і публічного сповіщення твору; публічної демонстрації і публічного показу твору; будь-якого повторного оприлюднення твору організацією, яка не здійснювала першого оприлюднення; перекладу твору; переробки, адаптації, аранжування та інші подібних змін твору; включення твору складовою до збірників, баз даних, антологій, енциклопедій тощо; розповсюдження оригіналів творів та їх примірників шляхом першого продажу, відчуження іншим способом або здавання в оренду (прокат) або передачу примірників твору до їх першого продажу; надання необмеженому колу осіб можливості ознайомитися з твором з будь-якого місця і у будь-який час; здавання в оренду (прокат) після першого продажу або відчуження іншим способом оригіналу або примірників аудіовізуальних творів, комп’ютерних програм, баз даних, музичних творів у нотній формі, а також творів, зафіксованих у фонограмі чи відеограмі або в іншій формі, яку зчитує комп’ютер; імпорт примірників творів з метою розповсюдження; використання твору іншим способом у випадках, встановлених законом.
Без згоди автора твір може бути використано іншою особою: як цитата з опублікованого твору в обсязі, виправданому поставленою метою; як короткий уривок з виступу або твору для включення їх до фонограми (відеограми) або програми мовлення; для відтворення у пресі, публічного виконання чи публічного сповіщення попередньо опублікованих у газетах або журналах статей з поточних економічних, політичних та соціальних питань чи публічно сповіщених творів такого ж характеру у випадках, коли право на таке відтворення, публічне сповіщення або інше публічне повідомлення спеціально не заборонено автором; для відтворення з метою висвітлення поточних подій засобами фотографії або кінематографії; публічного сповіщення або іншого публічного повідомлення творів, побачених або почутих під час перебігу таких подій, в обсязі, виправданому інформаційною метою; для відтворення у каталогах твору, виставленого на виставці, аукціоні, ярмарку або у колекції, зібраній для публічного показу; для видання рельєфно-крапковим шрифтом оприлюднених творів; для відтворення творів для судового та адміністративного провадження в обсязі, виправданому цієї метою; для публічного виконання музичних творів під час офіційних і релігійних обрядових церемоній, в обсязі, виправданому характером таких церемоній; для відтворення з інформаційною метою у газетах та інших періодичних виданнях, передачах в ефір або іншому публічному сповіщенні публічно виголошених промов лекцій, звернень, доповідей тощо в обсязі, виправданому поставленою метою в інших випадках, встановлених законом.
При цьому особа, яка використовує твір, зобов’язана зазначити ім’я його автора та джерело запозичення.
Випущеним у світ є твір, який за згодою автора опублікуваний, оголошений, публічно показаний або випущений за допомогою інших засобів.
У разі смерті автора недоторканність твору охороняється його спадкоємцями.
Авторське право в автора твору триває пожиттєво. У разі, якщо твір був створений кількома особами, авторське право на нього триває до смерті останнього співавтора. Після смерті автора або останнього співавтора майнові авторські права є чинними протягом 70 років. Твір, щодо якого закінчився строк чинності авторського права, стає надбанням суспільства і може бути вільно безоплатно використаний будь-ким, з дотриманням вимоги про зазначення авторства особи та забезпечення недоторканності твору.
Об’єктами суміжних прав незалежно від призначення, змісту, оцінки, способу і форми вираження, є виконання, фонограми, відеограми та передачі (програми) організацій мовлення.
До первинних суб’єктів суміжних прав належать виконавці, виробники фонограм, виробники відеограм, організації мовлення, а також інші особи, які набули їх відповідно до закону або договору. Вони можуть доручити здійснення своїх майнових прав іншій фізичній або юридичній особі, у тому числі організаціям колективного управління майновими правами, порядок створення та діяльність яких встановлюється чинним законодавством.
Підставами виникнення суміжних прав можуть бути: виконання твору; фіксація фонограми, відеограми; оприлюднення передачі (програми) мовлення. Особливості особистих немайнових прав осіб, які володіють суміжними правами, та особливості їх здійснення встановлюються законом. Строк їх чинності триває протягом 50 календарних років, відраховуючи з першого січня року, наступного за тим, в якому відбулися зазначені факти.
Серед інших прав інтелектуальної власності слід відмітити такі: право на винахід, корисну модель і промисловий зразок; право на наукове відкриття; право на компонування (топографію) інтегральної мікросхеми; право на раціоналізаторську пропозицію; право на сорт рослин і породу тварин; право на комерційне (фірмове) найменування; право на торговельну марку (знак для товарів і послуг); право на географічне зазначення; право на конфіденційну інформацію (комерційну таємницю).
Особа може використовувати об’єкт права інтелектуальної власності, яке їй належить, на власний розсуд за умови, що його використання не повинно завдавати шкоди правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства. При цьому особа, якій належать майнові права на об’єкт права інтелектуальної власності, має право розпоряджатися ними шляхом передачі (повністю або частково на підставі договору) або надання дозволу на їх використання (ліцензії на підставі ліцензійного договору) іншій особі. Право інтелектуальної власності, яке належить кільком особам спільно, здійснюється відповідно до угоди між ними, а за відсутності такої, — спір вирішується судом.
Право інтелектуальної власності є чинним протягом строку, встановленого чинним законодавством. При цьому особисті немайнові права на об’єкти права інтелектуальної власності охороняються безстроково.
Порушення права інтелектуальної власності, в тому числі невизнання цього права чи посягання на нього, є підставою для юридичної відповідальності особи, яка його порушила. Зазначене право може захищатися у судовому порядку. Зокрема, суд може ухвалити рішення про вилучення з комерційного обігу без відшкодування вартості товарів, які були виготовлені або введені в комерційний обіг у результаті неправомірного використання права інтелектуальної власності. Такі товари передаються у розпорядження особи, права якої порушені. Крім того, суд може постановити рішення про вилучення з комерційного обігу матеріалів (обладнання), які були використані для виготовлення цих товарів. При цьому особа, право інтелектуальної власності якої порушене, має право, замість відшкодування збитків, у тому числі і упущеної вигоди, вимагати виплати їй адекватної грошової компенсації особою, яка вчинила протиправну поведінку. Суд визначає розмір такої компенсації з урахуванням форми вини особи, яка порушила право, та інших обставин, які мають істотне значення.
Якщо в результаті порушення права інтелектуальної власності особа одержала прибуток, він має бути повністю переданий особі, чиє право порушене. За рішенням суду частина прибутку може бути залишена особі, яка вчинила таке правопорушення, з урахуванням витрат, які вона понесла.
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - лютий 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - березень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - квітень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - травень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - червень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - липень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - серпень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - вересень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - жовтень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - листопад 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - грудень 2018
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - лютий 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - березень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - квітень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - травень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - червень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - липень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - серпень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - вересень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - жовтень 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - листопад 2017
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - грудень 2017
Перший заступник голови
районної державної адміністрації
_______________М.Копієвський
«__»_______________2019 року
План районних заходів з відзначення
Дня Європи в Україні у 2019 році
№ п/п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
1 |
Взяти участь у фестивалі «Єврофест-2019» в м. Кропивницькому |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2 |
Забезпечити проведення тематичних занять на тему «Ми-громадяни України, ми-громадяни Європи» |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, ПТУ № 38 |
3 |
Організувати у бібліотечних та музейних закладах району тематичні виставки та викладки літератури, круглі столи, лекції, історичні години, виховні бесіди, квести, вікторини |
Травень |
Відділ культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації |
4 |
Організувати проведення низки конкурсів: - малюнків та плакатів «Європейське обличчя мого краю»; - світлин «Країни Європи моїми очима»; - фото світлин «Європейські куточки у містах України»; - відео презентацій «Відкриваємо європейську Україну» |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
5 |
Організувати роботу по відзначенню Дня Європи в районі, зокрема: провести у навчальних закладах тематичні виставки, інформаційно-просвітницькі години, експозиції, вікторини, лекції, бесіди, історичні години, конкурси малюнків, літературних творів, презентацій на теми: «Знайомтесь – Європейський Союз», «День Європи - свято миру і єдності», «Мандрівка країнами Європи», «Все про Європу: читай, слухай, дізнавайся», «Європейські стандарти життя», «Ми – діти твої, Європо!», «Знайомство з творчістю європейських композиторів.Європейські танці», «Європейські танці», «Європейський шлях України», «Вікно у світ європейської культури», «Про День Європи», «Європейські цінності», «відкриваємо для себе Європу», «Відома і невідома Європа», «Європа очима дітей», «Я-європеєць», «Вивчай Європу – змінюй Україну», «Партнерство Європейського Союзу та України»; організувати проведення культурно-масових та спортивних заходів; забезпечити інформування громадськості про Європейський Союз, історію його утворення, мету, структуру та діяльність керівництва держави на шляху до євроінтеграції через друковані засоби масової інформації. |
Квітень-травень |
Відділ культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Відділ організаційної роботи та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
6 |
Підготувати та надавати відділу економічного розвитку, торгівлі, промисловості та інфраструктури райдержадміністрації звіти про відзначення Дня Європи в районі |
До 20 травня |
Відділ культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, ПТУ № 38 |
7 |
Підготувати та надавати департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації звіти про відзначення Дня Європи |
До 25 травня |
Відділ економічного розвитку, торгівлі, промисловості та інфраструктури райдержадміністрації |
Відповідно Плану організації виконання Указу Президента України «Про заходи, пов’язані із запровадженням ЄС безвізового режиму для громадян України», послуги з оформлення та видачі документів, що дають право громадянину України на виїзд за кордон, у повній мірі надається Голованівським районним сектором управління Державної міграційної служби в Кіровоградській області, який забезпечений спеціалізованим технічним обладнанням, персоналом, належною матеріально-технічною базою.
Проводиться оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
А також, створені належні умови для прийому громадян, з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, інших маломобільних груп. Особам пільгової категорії та вагітним надаються адміністративні послуги позачергово.
Відзначення Дня Європи в Україні у 2017 році:
№ |
Зміст заходу |
Виконання |
1 |
Взяти участь в обласному творчому конкурсі «Крокуємо до Європи» |
Учні району прийняли участь у обласному творчому конкурсі «Крокуємо до Європи». |
2 |
Взяти участь у конкурсах:
|
В загальноосвітніх закладах району відбулися конкурси малюнків, рефератів, плакатів, світлин з метою формування у підростаючого покоління європейського мислення:
Конкурс світлин «Відкриваємо Україну» |
3 |
Забезпечити створення та функціонування Європейського містечка, у рамках якого:
тематичних павільйонів;
виставки кращих робіт відкритого регіонального конкурсу малюнків та плакатів «Творимо європейську країну разом»; |
Організовано роботу: |
4 |
Забезпечити проведення тематичних занять на тему «Ми-громадяни України, ми-громадяни Європи». |
У Голованівській районній бібліотеці для дорослих ім.С.В.Шеврякова до Дня Європи організовано книжкову виставку «Євроінтеграція України» , проведено день дружби «Відкрий Європу для себе», музичну екскурсі «Історія Євробачення». |
5 |
Прийняти участь у фестивалі «Єврофест-2017» |
З нагоди відзначення Дня Європи в Україні та з метою формування у молоді європейських цінностей, розширення знань дітей та молоді про Європейський Союз у центральному парку селища Голованівськ проведено фестиваль «Єврофест - 2017», організований відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та районним євроклубом «Нове покоління», який діє на базі Будинку дитячої та юнацької творчості. На фестиваль було запрошено селищного голову Цобенка С.О., представників райдержадміністрації, районної ради, установ та організацій селища. Районний фестиваль «Єврофест – 2017» розпочато з церемонії внесення Державного Прапора України та Прапора Європейського Союзу. Учасників та гостей привітали заступник голови райдержадміністрації Бугаєнко О.П., керівник гуртка Іщак О.А. та представники євро клубу «Нове покоління». Танцювальний колектив будинку дитячої та юнацької творчості представив танцювальну композицію «Україна гостинна». |
6 |
Забезпечити у районній місцевій газеті публікацію матеріалів про проведення заходів у рамках відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя |
Усі заходи висвітлені у газеті «Чисте джерело» від 13 травня 2017 року № 19 та 20 травня 2017 року № 20. |
7 |
Забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації тематичних матеріалів відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя. |
Інформація про відзначення Дня Європи розміщена на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. |
8 |
Організувати роботу по відзначенню Дня Європи в районі, зокрема: |
11 травня 2017 року в смт Голованівськ відбулася урочиста церемонія підняття Державного Прапора України та Прапора Європейського Союзу з нагоди прийняття рішення Ради Міністрів ЄС про скасування візових вимог для громадян України та напередодні відзначення Дня Європи за участі керівництва району, представників трудових колективів підприємств, установ та організацій, селища, громадськості та учнівської молоді. |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Перший заступник голови
районної державної адміністрації
_______________М.Копієвський
«__»_______________2016 року
План районних заходів з відзначення
Дня Європи в Україні у 2016 році
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
1 |
Взяти участь в обласному творчому конкурсі «Крокуємо до Європи» |
Квітень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2 |
Взяти участь у конкурсах:
|
Квітень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
3 |
Забезпечити створення та функціонування Європейського кварталу, у рамках якого:
тематичних павільйонів;
концертних презентацій шкільних євроклубів на тему «Крокуємо Європою»; |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, |
4 |
Прийняти участь у фестивалі «Єврофест-2016» у м. Кіровоград |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
5 |
Забезпечити у районній місцевій газеті публікацію матеріалів про проведення заходів у рамках відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя |
Квітень-травень |
Сектор з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
6 |
Забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації тематичних матеріалів відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя. |
Квітень |
Сектор з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
7 |
Організувати роботу по святкуванню Дня Європи в районі, зокрема: |
Квітень-травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, |
8 |
Підготувати та надавати департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації звіти про відзначення Дня Європи |
До 27 травня |
Управління економічного розвитку, торгівлі, промисловості, інфраструктури та надання адміністративних послуг райдержадміністрації |
На виконання рекомендацій комітетських слухань на тему «Розвиток транскордонного та міжрегіонального співробітництва в рамках євро регіонів на кордоні України з Європейським Союзом» у бібліотеках району здійснювались відповідні заходи: тематичні бесіди, виставки, викладки літератури, інформаційні експозиції.
Так, у районній бібліотеці для дорослих було організовано перегляд нових надходжень до бібліотеки, що носив назву «Європейський союз: вчора, сьогодні, завтра»; оновлено постійно діючу книжкову виставку. Проведено бесіди з учнями, присвячені видатним землякам, які працювали в країнах Європи.
У читальному залі районної бібліотеки для дорослих та для студентської молоді, проведена заочна Інтернет – екскурсія «Я – українець, я – європеєць!»
Також у районній бібліотеці для дітей організовано та представлено книжково – ілюстративну виставку «18 травня – День Європи в Україні» , та у музеї історії Голованівського району проведено бесіду «Найвідоміші музеї Європи» для учнівської молоді.
У рамках європейського тижня місцевої демократії, було проведено засідання круглого столу на тему «Через ефективну взаємодію місцевої влади, територіальних громад, інституцій громадянського суспільства до зміцнення демократії» за участю представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадських організацій.
На протязі року продовжувала функціонувати книжково-ілюстративна виставка «Європейський союз: від історії до сьогодення». Також у районній бібліотеці на постійній основі функціонує Центр європейської інтеграції.
Крім того, в читальному залі районної дитячої бібліотеки проведено викладка літератури «Європа – новий формат відносин», а також віртуальна експрес-подорож «Європа – наш дім, живемо дружно в нім».
Класними керівниками загальноосвітніх навчальних закладів району проведено тематичні лінійки, виховні години, круглі столи, інформаційні години, конкурси малюнків та літературних творів «Україна – європейська країна»;
Бібліотекарями: Безносюк О.В. – НВК «Голованівська ЗШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка - гімназія», Олійник К.Ф. – НВК «Перегонівська ЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ», Закалашнюк О.Ф. – Межирічківська ЗШ І-ІІІ ст., Чорновалюк Л.О. – Наливайківська ЗШ І-ІІ ст. організовано тематичні виставки літератури присвячених Дню Європи;
Євроклубу «Бенілюкс +» НВК «Голованівська ЗШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г. Шевченка - гімназія» керівник Непом’яща Т.М. взяли участь у конкурсі проектів «Крокуємо до Європи».
У районній бібліотеці для дорослих проводилася книжкова виставка «Письменники Європи - світу» та заочна інтернет – екскурсія «Я Українець – я Європеєць».
Для учнівської молоді було здійснено віртуальну подорож з циклу «Країнами ЄС».
Електроенергія
Станом на 01 листопада 2018 року поточна заборгованість за електроенергію складає 4 млн. 329 тис.грн., з них: ДБ – 14,888 тис. грн., підприємства промисловості 9,972 тис. грн., не промислові споживачі 1,418 тис. грн., населення – 4 млн. 302 тис. грн.
Станом на 01 червня 2018 року поточна заборгованість за електроенергію складає 4 млн. 170 тис.149 грн., з них: ДБ – 17,728 тис. грн., підприємства промисловості 0 тис. грн., не промислові споживачі 3,133 тис. грн., населення – 4 млн. 149 тис. 288грн.
Інформація щодо споживання та розрахунків за енергоносії (по всіх категоріях споживачів) станом на 01 червня 2018 року
Енергоносії |
Спожито станом на звітну дату |
Оплачено за спожиті енергоносії станом на звітну дату |
Заборгованість (з урахуванням боргів минулих років), млн. грн. |
Рівень розрахунків, % |
||
відп. |
Станом на 01.06.18 |
станом |
станом на 01.06.18 |
|||
23,03 |
29,93 |
29,07 |
4,222 |
4,170 |
120,66 |
Відповідальні працівники сільських, селищних рад у складі груп патрулювання відпрацьовували маршрути по охороні електрообладнання та матеріалів. Бригади працівників Голованівського РЕМ ВАТ «Кіровоградобленерго» проводять огляд стану енергооб’єктів згідно внутрішнього наказу. На Перегонівській підстанції запроваджено постійний відео нагляд з записом на комп’ютер.
Крім цього встановлено відео спостереження на великих трансформаторних підстанціях. Проводяться роз’яснювальні роботи в засобах масових інформації з метою профілактики та попередження крадіжок трансформаторної оливи та електрообладнання.
Протягом 3 місяців 2018 року було здійснено 1 факт крадіжки:
- с. Красногірка викрадено масла (вага 210 кг);
Територією Голованівського району по землях сільськогосподарських виробників та індивідуальних господарств в різних місцях перетинає система ліній електропередач напругою 35-10-0,4 кВ. Для забезпечення нормальної експлуатації ліній електропередач і безпеки начислення «Правилами охорони електричних мереж» передбачена охоронна зона для ліній 35 кВ-15 м., для ліній 10 кВ-10 м., для ліній 0,4 кВ-2 м по обидві сторони лінії від крайніх проводів.
Електроенергія
Станом на 01 грудня 2017 року поточна заборгованість за електроенергію складає 4 млн. 398 тис. 608 грн., з них : обласний бюджет – 0 грн., ДБ – 0 грн., промисловість 0 грн. ,не промислові споживачі 0 тис. грн., населення – 4 млн. 398 тис. 608 грн., що збільшився на 1 336 тис. грн. до початку 2017 року.
Інформація щодо споживання та розрахунків за енергоносії (по всіх категоріях споживачів) станом на 01 грудня 2017 року
Енергоносії |
Спожито станом на звітну дату |
Оплачено за спожиті енергоносії станом на звітну дату |
Заборгованість (з урахуванням боргів минулих років), млн. грн. |
Рівень розрахунків, % |
||
відп. |
станом |
станом на 01.01.17 |
||||
42,52 |
54,15 |
53,88 |
4,399 |
3,063 |
72,87 |
Електроенергія
Станом на 01 жовтня 2017 року поточна заборгованість за електроенергію складає 2 млн. 601 тис. 422 грн., з них : обласний бюджет – 0 грн., ДБ – 17,367 тис. грн., промисловість 0 грн. ,не промислові споживачі 5,550 тис. грн., населення – 2 млн. 578 тис. 506 грн., що зменшилася на 462 тис. грн. до початку 2017 року.
Інформація щодо споживання та розрахунків за енергоносії (по всіх категоріях споживачів) станом на 01 жовтня 2017 року
Енергоносії |
Спожито станом на звітну дату |
Оплачено за спожиті енергоносії станом на звітну дату |
Заборгованість (з урахуванням боргів минулих років), млн. грн. |
Рівень розрахунків, % |
||
відп. |
станом |
станом на 01.01.17 |
||||
33,63 |
45,65 |
43,41 |
3,063 |
2,601 |
101,28 |
Відповідальні працівники сільських, селищних рад у складі груп патрулювання відпрацьовували маршрути по охороні електрообладнання та матеріалів. Бригади працівників Голованівського РЕМ ВАТ «Кіровоградобленерго» проводять огляд стану енергооб’єктів згідно внутрішнього наказу. На Перегонівській підстанції запроваджено постійний відео нагляд з записом на комп’ютер.
Крім цього встановлено відео спостереження на великих трансформаторних підстанціях. Проводяться роз’яснювальні роботи в засобах масових інформації з метою профілактики та попередження крадіжок трансформаторної оливи та електрообладнання.
Інформація щодо споживання та розрахунків за енергоносії (по всіх категоріях споживачів) станом на 01 червня 2017 року
Енергоносії |
Спожито станом на звітну дату |
Оплачено за спожиті енергоносії станом на звітну дату |
Заборгованість (з урахуванням боргів минулих років), млн. грн. |
Рівень розрахунків, % |
||
відп. |
станом |
станом на 01.01.17 |
||||
22,29 |
26,98 |
26,03 |
3506 |
3 063 |
94,37 |
Електроенергія
Станом на 1 січня 2017 року поточна заборгованість за електроенергію складає 3 млн 063 тис 125 грн. з них, населення – 3 млн 054 тис грн., що збільшилася на 1278 тис. 24 грн. до початку 2016 року.
Інформація щодо споживання та розрахунків за енергоносії (по всіх категоріях споживачів) станом на 01 січня 2017 року
Енергоносії |
Спожито станом на звітну дату |
Оплачено за спожиті енергоносії станом на звітну дату |
Заборгованість (з урахуванням боргів минулих років), млн. грн. |
Рівень розрахунків, % |
||
відп. |
млн. грн. |
станом |
станом на 01.01.17 |
|||
Електроенергія |
47,66 |
51,59 |
50,14 |
1,785 |
3063 |
94,8 |
Безпека та охорона здоров’я працівників: яких мінімальних вимог слід буде дотримуватися роботодавцю
Правила безпеки громадян на залізничному транспорті України
Як впливає на роботу освітлення виробничих приміщень?
Профілактика перегрівання працівників літньої пори
Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
РАЙОНІ ЗАХОДИ з поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2014-2018 роки
Перелік структурних підрозділів з охорони праці Голованівської райдержадміністрацій
«ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ІНФОРМУЄ»
Про проведення навчання новоприйнятого працівника
Безпека праці працівників в зимовий період!
Безпечна експлуатація водогрійних котлів – комфортні умови працюючих
Норми температури на робочому місці
Пам`ятка потерпілому, з яким стався нещасний випадок на виробництві
Як вберегтися від ожеледиці? Поради від фонду соціального страхування
Пам`ятка потерпілому, з яким стався нещасний випадок на виробництві
ПРОСТІ КРОКИ ДО БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГАЗУ В ПОБУТІ
Консультації з питань профілактики виробничого травматизму.
ЗА НАЯВНОСТІ ШКІДЛИВИХ ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ УМОВ ПРАЦІ АТЕСТАЦІЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ Є ОБОВЯЗКОВОЮ
ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ТИМЧАСОВИХ БУДІВЕЛЬНИХ МАЙДАНЧИКАХ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ВИПАДКІВ ТРАВМУВАННЯ В АПК У ЛІТНІЙ ПЕРІОД
ШКІДЛИВІ РЕЧОВИНИ, ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ТА ЗАХИСТ ПРАЦЮЮЧИХ
Гігієну праці при роботі з пестицидами і мінеральними добривами
Охорона праці на мікропідприємствах
Гігієна праці жінок та підлітків
ВИМОГИ ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО ПРАВ НЕПОВНОЛІТНІХ У ТРУДОВИХ ПРАВОВІДНОСИНАХ
Новини та матеріали
Звіт про стан виконання проектів регіонального розвитку Стратегії розвитку Голованівського району до 2020 року
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень 2019
-
Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - лютий 2019
- Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - березень 2019
- Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - квітень 2019
- Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - травень 2019
- Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - червень 2019
- Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - липень 2019
- Соціально-економічний розвиток Голованівського району за січень - серпень 2019
- Про підсумки соціально-економічного розвитку Голованівського району за січень – вересень 2019 року
- Про підсумки соціально-економічного розвитку Голованівського району за січень – жовтень 2019 року
- Про підсумки соціально-економічного розвитку Голованівського району за січень – листопад 2019 року
- Про підсумки соціально-економічного розвитку Голованівського району за січень – грудень 2019 року
Аналізуючи зроблене по виконанню показників програми економічного і соціального розвитку району, можна сказати, що ситуація в районі стабільна.
Переглянуто показники проекту Програми соціального і економічного розвитку на 2019 рік.
На території району працюють установи, підприємства і організації, які відповідно до своїх повноважень, забезпечують охорону та належне функціонування об’єктів, що необхідні для повноцінної життєдіяльності населення району.
Зареєстровано всього 1845 суб’єктів.
З них 497 юридичних, 1348 фізичних.
З них економічно-активних – 1291.
259 - юридичних. 1032- фізичних.
Об’єкти інфраструктури підтримки малого бізнесу (надання послуг, кредитів):
2- кредитні спілки, 1- асоціація фермерів Голованівського району, 4- філії банків
1- Центр адміністративних послуг.
Частка середніх підприємств у загальній кількості підприємств – 4,6%.
Частка малих підприємств у загальній кількості підприємств – 95,4%.
В січні - грудні 2019 року адміністраторами центру адміністративних послуг зареєстровано 2900 заяв на надання адміністративної послуги. З них надано дозволів 2510, (інші 93 це – відмови) та 297 - консультацій.
Державним реєстратором фізичних та юридичних осіб за 12 місяців зареєстровано фізичних осіб –129, юридичних - 9. Видано 55 витягів для суб’єктів господарювання, проведено 157 реєстрації змін.
123 фізичних осіб - припинено діяльність, а юридичних - 5.
Працюють підприємства, якими за рік вироблено та реалізовано готової товарної продукції на суму більше 2,7 млрд грн.
Збільшено виробництво в галузі: лісового господарства, переробній, промисловості.
Реалізацію готової продукції збільшено на ТОВ АПК «Розкішна», ДП «Голованівське ЛГ», ККП, ТОВ «Відродження».
Відповідно до заходів Програми в поточному році залучався інвестиційний капітал на ДП «Голованівське лісове господарство», ТОВ «Відродження», ПП «АВКУБІ», ТОВ АПК «Розкішна», ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат».
Виготовлено та затверджено 22 генеральних планів населених пунктів на території Голованівського району: смт Голованівськ, селище Голованівськ, с. Свірневе, с. Зелена Балка, с. Олексіївка, с. Журавлинка, с. Цвіткове, с. Ємилівка, селище Ємилівка, с. Грузьке, с. Ясне, с. Вербове, смт Побузьке, с. Клинове, с. Ковалівка, с. Молдовка, с. Надеждівка, с. Матвіївка, с. Перегонівка, с. Липовеньке, с. Липняги, с. Грузянка.
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на території району реалізовано такі об’єкти:
- Завершено капітальний ремонт терапевтичного відділення Голованівської ЦРЛ по вул. Незалежності,2 в смт Голованівськ Голованівського району Кіровоградської області (коригування) кошторисна вартість об’єкта складає 1498,288 тис грн;
- придбано дитячий майданчик за кошти державного бюджету вартістю 173,3 тис грн;
- проведено реконструкцію спортивного майданчика під універсальний майданчик для спортивних ігор із штучним покриттям , що розташований по вул. Будівельна,10-Б смт Побузьке Голованівського району Кіровоградської області, вартістю 1 млн 408.085 тис. грн., з них кошти державного бюджету 640,585 тис. грн., з місцевого- 714,493 тис. грн.
- продовжувалися будівельні роботи з реконструкції Побузької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Було проведено коригування проектно-кошторисної документації відповідно до нового дбну, де вартість об єкту за цінами станом на 16 липня 2019 року становить 81 млн 460,718 тис грн. В 2019 році по даному об’єкту освоєно коштів 5 млн 374,354 тис грн, з них – 5млн 246,975 тис грн субвенції з державного бюджету та 527,379 тис грн співфінансування з місцевого бюджету.
Також продовжувалося будівництво дошкільного навчального закладу на 120 місць по вул. Пушкіна в смт Голованівськ Кіровоградської області - загальною кошторисною вартістю у поточних цінах станом на 13 березня 2019 року 47млн 412,680 тис грн. Освоєно коштів 13млн 637,841 тис грн, з них субвенції державного бюджету в сумі 10 млн 746,548 тис грн і 2млн 891,301 кошти з місцевого бюджету.
Зовнішньоекономічною діяльністю займалися: ДП «Голованівське ЛГ», ТОВ «Побузький завод абразивів», ТОВ «Відродження» та ТОВ «Георгбіосистем».
У січні – вересні 2019 року підприємствами та організаціями Голованівського району освоєно майже 225 млн грн капітальних інвестицій, що становить майже 5% загальнообласного обсягу. Очікуваний показник більше 300 млн грн.
Основними джерелами фінансування капітальних інвестицій були власні кошти підприємств і організацій, кошти державного і місцевого бюджетів, кредити банків та інші позики.
Інвестиції спрямовуються у вже розвинені сфери економічної діяльності в основному залучалися на підприємства добувної та переробної промисловості і в аграрний сектор.
В економіці району основне місце належить сільському господарству.
Площа сільгоспугідь становить 77797 га, в тому числі ріллі 71191 га.
Провідна роль у підвищенню ефективності роботи агропромислового комплексу району належить збільшенню валового виробництва сільськогосподарської продукції за рахунок інтенсивних чинників і в першу чергу підвищення продуктивності землі та тваринництва.
Аналізуючи в цілому виробництво валової продукції за останні роки відмічаємо, що збільшення показника виробництва валової продукції обумовлене в основному за рахунок галузі рослинництва, що напряму залежить від фактору погодних умов року і періодично коливається у бік збільшення чи зменшення. Крім того через низьку частку тваринництва в галузі сільського господарства, зберігається структурна незбалансованість.
У галузі сільського господарства району здійснюють діяльність 2228 одноосібників, 10 АФ у формі ТОВ, ФГ - 84, ПП - 4, ТОВ АПК - 2.
Станом на 01 січня 2020 року обсяги валової продукції сільського господарства склали 404,024 млн грн – 101,5%, і у сільськогосподарських підприємствах 314,765 млн грн – 102%.
На даний час у двох підприємствах представлена галузь тваринництва – це ТОВ АПК «Розкішна» та ФГ «Колосок – ВТ».
Сільськогосподарськими підприємствами району у 2019 році обмолочено 15183 га озимої пшениці, намолочено 71722 тонни, при середній урожайності47,2 ц/га; озимого ячменю зібрано з площі 3409 га, намолочено 12297 тонн, урожайність – 36,1 ц/га; обмолочено 1818 га ярого ячменю, намолочено 6406 тонн, урожайність – 35,2 ц/га; з площі 1368 га гороху, зібрано 3403 тонн, урожайність 24,9ц/га; соняшнику обмолочено з площі 19699 га, намолочено 49650 тонн, при урожайності 25,2 ц/га; обмолочено сої з площі 1959 га, зібрано 3357 тонн, урожайність 17,1 ц/га; кукурудзи обмолочено з площі 18494 га, намолочено 120859 тонн, урожайність 65,4 ц/га.
Під урожай 2020 року усіма категоріями господарств, у тому числі сільськогосподарськими підприємствами району, посіяно озимої пшениці 14303 га, озимого ячменю 3751 га, в озимого ріпаку 1017 га.
Аграріями району придбано 35 одиниць техніки на суму 29985 тис грн.
У структурі земельного фонду району сільськогосподарські угіддя займають 77,7 тис га або 78%, що свідчить про високий рівень сільськогосподарського освоєння земель. Розораність суші 71,2 %. Ліси та лісо-вкриті землі займають 13,6 тис га, що становить 7,5% від загальної площі району. Під забудованими землями зайнято 4,0 тис га, що становить 4,6% від загальної площі району, під водою - 0,85 тис га (1,1%).
Основними землекористувачами в районі є сільськогосподарські підприємства.
Значну увагу приділили розвитку дорожньої інфраструктури.
Оскільки перелік вулиць, які потребують ремонту, дуже великий, першочерговий пріоритет надається вулицям, якими проходять основні маршрути транспорту. До виконання робіт будуть залучатися фінанси не лише державні, а й залишки коштів територіальних дорожніх фондів місцевих бюджетів. Всі роботи на автомобільних дорогах району філією філії «Голованівський райавтодор» виконувалися у межах лімітів фінансування філії ДП «Кіровоградський облавтодор» на підставі фінансування службою автомобільних доріг в Кіровоградській області.
Філією «Голованівський райавтодор» виконано робіт за січень - грудень 2019 року на суму всього 15 977,2 тис грн.
З них: на державних дорогах на суму 4032,1 тис грн, виконано експлуатаційних робіт на суму 421 тис грн, роботи виконані за прямими договорами 7050,2 тис грн, поточний середній ремонт місцевих доріг 4473,9 тис грн.
.
Рішенням Голованівської районної ради від 20 грудня 2019 року «Про районний бюджет на 2020 рік» передбачено кошти на оплату пільг за користування телефоном в сумі 57 тис грн; пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 153,2 тис грн на автомобільний транспорт та 1,1 тис грн на перевезення залізницею.
Станом на 01 січня 2020 року фактично перевезено 1443 пасажирів пільгової категорії, та відшкодовано з місцевого бюджету - 140,896 тис грн.
Демографічна ситуація є незадовільною.
Кількість населення району 29,736 тис чол наявне 29,546 тис чол.
З них -18,328 тис осіб – сільське (що складає 61,5%), 11, 408 тис чол міське.
Чоловіки- 12,635, а жінок 17,448 тис чол.
Коефіцієнт смертності на 1000 осіб -16,5.
Кількість живонароджених на 1000 осіб - 5.
Загальний коефіцієнт міграційного приросту, скорочення (на 1000 осіб наявного населення) – мінус 4,53.
Загальний коефіцієнт природного приросту, скорочення населення на 1000 осіб – мінус 11,5.
Народилося за січень – грудень 2019 року 147 чол, померло – 497 особи. з них народилось померле 4.
Природній приріст - мінус 350 чол. Зареєстрували шлюб 109 пари, розірвали шлюб 17 пар.
Протягом 2019 року на обліку в Голованівській районній філії Кіровоградського обласного центру зайнятості перебували 1177 осіб з числа безробітних.
Соціально-демографічна структура свідчить, що жінки становлять 39% від кількості людей, що звернулися до служби зайнятості, молодь віком до 35 років 25%.
137 роботодавцями було заявлено 1049 вакансій. За направленням служби зайнятості всього отримали роботу 810 осіб, у тому числі до набуття статусу безробітного 455 осіб та 355 осіб з числа безробітних. Із числа безробітних, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню 422 осіб (батьки, які мають дітей віком до шести років, випускники навчальних закладів, люди з інвалідністю, особи перед пенсійного віку, учасники АТО тощо) були працевлаштовані 150 осіб, в тому числі 14 осіб з числа учасників АТО. Рівень працевлаштування квотної категорії становить 35%.
У громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру протягом 2019 року брали участь 384 безробітних, проходили професійне навчання та підвищували кваліфікацію за направленням служби зайнятості 201 особа.
На 01 січня 2020 року зареєстрованих безробітних було 491 особа, з них 405 осіб одержували допомогу по безробіттю.
Середньомісячна номінальна заробітна плата, нарахована одному штатному працівнику по підприємствах, установах, організаціях за 9 місяців 2019 року порівняно з відповідним періодом попереднього року зросла на 37% і становила 9429 грн (4 рейтингове місце).
У гуманітарній сфері району постійна увага приділялась питанням забезпечення стабільного функціонування закладів та поліпшення якості надання ними послуг населенню.
Фінансувалися галузі (включаючи заробітну плату, енергоносії, видатки на утримання, капітальні видатки):
Освітянська галузь району має бюджет на 2019 рік – 120,0 млн грн. З них профінансовано на 01 січня 2020 року – 119,3 млн грн (в тому числі зарплата – 91,9 млн грн, енергоносії – 9,3 млн грн).
Охорона здоров’я бюджет - 42,8 млн грн. Профінансовано 42,5 млн грн (зарплата склала 27,7 млн грн, енергоносії – 4,1 млн грн).
Бюджет галузі культура на 2019 рік складає 8,2 млн грн. Профінансовано 8,1 млн грн.
На спорт заплановано – 2,2 млн грн. Профінансовано 2,2 млн грн. З них на зарплату – 1,7 млн грн.
В умовах обмеженого фінансового ресурсу місцевих бюджетів вишукано можливість та спрямовано на 2019 рік із районного бюджету 13,4 млн грн на реалізацію заходів цільових програм.
Протягом січня – грудня 2019 року жителі району надіслали 671 звернення, з них 660 індивідуальних, 1 анонімне та 10 колективних. З 671 звернення - 237 вирішено позитивно, на 426 надано роз’яснення, 6 на розгляді та 2 звернення надіслані за належністю.
В січні – грудні 2019 року 466 звернень надіслали до органів влади вищого рівня, а саме через обласну державну адміністрацію 21 звернення, 3 через АВРУ, Обласний контактний центр - 440 звернення, в тому числі: через Урядову телефонну «гарячу лінію» - 248, через «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації –193 та 1 через інші органи влади.
Підсумовуючи зроблене по виконанню показників програми економічного і соціального розвитку району, можна сказати, що ситуація в районі стабільна.
Так виконуючи програму соціального і економічного розвитку району на 2019 рік забезпечено та перевиконано показники:
надходження до зведеного бюджету до доведеного завдання, до державного і місцевого бюджету. Збільшено надходження до загального фонду;
відсутня заборгованість по виплаті пенсій та допомоги станом на 01 січня 2020 року та відсутня недоїмка із страхових внесків економічно активних платників до Пенсійного фонду України;
рівень розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги бюджетних установ склав 100% до потреби.
обсяги валової продукції сільського господарства по всіх категоріях збільшено, і втому числі у сільськогосподарських підприємств;
зросла середньомісячна заробітна плата на одного працюючого проти рівня минулого року на 37%;
здійснювався контроль за цільовим і ефективним використанням бюджетних коштів;
виконано планові показники по навчанню в навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності;
на реалізацію заходів цільових програм з районного бюджету спрямовано 13, 4 млн грн;
04.03.2021
До уваги суб’єктів господарювання!
ОГОЛОШЕННЯ
Про проведення конкурсного відбору бізнес-проєктів суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки через Регіональний фонд підтримки підприємництва в області на 2021 рік
http://economika.kr-admin.gov.ua/index.php?action=news/news_2021-KONKURS-GR.html
Використання об’єктів державної власності, які знаходяться на території області
На веб-сайті ФДМУ privatization.gov.ua