Доступ до публічної інформації

Надання публічної інформації Голованівською районною державною адміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дату.
Для оформлення інформаційного запиту звертатись за адресою: 26500, смт. Голованівськ, вул. Соборна, 48, (на конверті вказувати "Публічна інформація");

Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:

- Від фізичної особи; (зразок)

- Від юридичної особи; (зразок)

- Від об’єднань громадян; (зразок)

електронна пошта: [email protected]

«Про доступ до публічної інформації», форми запиту на інформацію, порядок складення та подання запитів на інформацію.
Відповідальним за організацію доступу до публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація визначено керівника апрату районної державної адміністрації.
З метою доступу до публічної інформації та її збереження забезпечується обов’язкова реєстрація запитів громадян.


Всього за 2024 рік до райвійськадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 15;

надано інформацію у встановлений термін – 15;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0 ;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 6;

від юридичних осіб – 09: серед них: громадські організації - 0, благодійні організації - 0, медіа – 1, об'єднання громадян без статусу юридичної особи – 6. 


 Станом на 01.07.2024 року до райвійськадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 7;

надано інформацію у встановлений термін – 7;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0 ;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 3;

від юридичних осіб – 04: серед них: громадські організації - 3, благодійні організації - 1, медіа – 0, об'єднання громадян без статусу юридичної особи – 0. 


 

Станом на 01.04.2024 року до райвійськадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 5;

надано інформацію у встановлений термін – 5;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0 ;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 1;

від юридичних осіб – 04: серед них медіа – 0, об'єднання громадян без статусу юридичної особи – 0. 


Всього за 2023 рік до райвійськадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 27;

надано інформацію у встановлений термін – 27;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0 ;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 10;

від юридичних осіб – 09: серед них медіа – 1, об'єднання громадян без статусу юридичної особи – 8. 

Всього за 2022 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 20;

надано інформацію у встановлений термін – 20;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0 ;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 17;

від юридичних осіб – 3.

Всього за 2021 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 23;

надано інформацію у встановлений термін – 23 ;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0;

знаходиться у роботі –  0;

від фізичних осіб надійшло – 19;

від юридичних осіб – 13.

Всього за 2020 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 34;

надано інформацію у встановлений термін – 34;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 16;

від юридичних осіб – 18.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» та розпорядження голови облдержадміністрації  від 9 червня 2011 року №505-р «Про виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» розроблено розпорядження голови райдержадміністрації від 16 червня 2011 року № 444-р «Про виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», яким затверджено заходи з виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», форми запиту на інформацію, порядок складення та подання запитів на інформацію.
Відповідальним за організацію доступу до публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація визначено керівника апрату районної державної адміністрації, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату  райдержадміністрації. Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» координує згідно розподілу функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації заступник голови райдержадміністрації Бугаєнко О.П.
З метою доступу до публічної інформації та її збереження забезпечується обов’язкова реєстрація запитів громадян.

Всього за 2019 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 57;

надано інформацію у встановлений термін – 57;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 30;

від юридичних осіб – 27.


Всього: за 2018 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації – 33;

 надано інформації у встановлений термін – 33;

переадресовано за належністю звернення – 0;

повернено автору звернення на його вимогу – 0;

знаходиться у роботі – 0;

від фізичних осіб надійшло – 19 запитів;

 від юридичних осіб – 15 запитів.


Всього: за 2017 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації -  18;
Надано інформацію у встановлений термін – 18; 
Переадресовано за належністю звернення – 2;
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0;
Від фізичних осіб надійшло  - 11 запитів;
від юридичних осіб – 7 запитів. 


Всього: за 2016 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації - 40:
Надано інформацію у встановлений термін – 38;
Переадресовано за належністю звернення – 2; 
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло  - 7 запитів;
від юридичних осіб – 33 запитів. 


Всього: за 2015 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації - 10:
Надано інформацію у встановлений термін – 10;
Переадресовано за належністю звернення – 0; 
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло  - 1 запитів;
від юридичних осіб – 9 запитів. 


Всього: за 2014 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації -  6:
Надано інформацію у встановлений термін –  6; 
Переадресовано за належністю звернення – 0; 
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло  - 1 запитів;
від юридичних осіб – 5 запитів. 

Всього: за 2013 рік до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації -  11:
Надано інформацію у встановлений термін –  11; 
Переадресовано за належністю звернення – 0; 
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло  - 5 запитів;
від юридичних осіб – 6 запитів.

Станом на 31.12.2013 року за ІV квартал до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації -  4:
Надано інформацію у встановлений термін –  4; 
Переадресовано за належністю звернення – 0; 
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло - 2 запити;
від юридичних осіб – 2 запити.

Станом на 01.07.2013 року до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації -  4:
Надано інформацію у встановлений термін –  4;
Переадресовано за належністю звернення – 0;
Повернено автору звернення на його вимогу – 0;
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло 3 запити;
від юридичних осіб – 1.

Станом на 01.04.2013 року до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації -  3:
Надано інформацію у встановлений термін –  3; 
Переадресовано за належністю звернення – 0; 
Повернено автору звернення на його вимогу – 0; 
Знаходиться у роботі – 0.
Від фізичних осіб надійшло 2 запити;
від юридичних осіб – 1.

Станом на 31.12.2012 року до райдержадміністрації надійшло запитів на отримання публічної інформації - 9:
Надано інформацію у встановлений термін – 9;
Переадресовано за належністю звернення – 0;
Повернено автору звернення на його вимогу – 0;
Знаходиться у роботі – 0.

Станом на 31.12.2011 року надійшло запитів на отримання публічної інформації - 1:

Надано інформацію у встановлений термін – 1;
Переадресовано за належністю звернення – 0;
Повернено автору звернення на його вимогу – 0;
Знаходиться у роботі – 0.

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
Місця, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи розташовані:

для юридичних осіб – каб. №205 (головний спеціаліст віддлу організаційної роботи та комунікації з громадськістю апарату РДА);

для осіб та об’єднань громадян, що не мають статусу юридичної особи – каб. №210 (головний спеціаліст відділу юридичної роботи, контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації).

Інформація щодо отримання бьезоплатної правової допомоги

Як отримати юридичні консультації в міністерства


 

Безоплатна правова допомога 

 

Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон), безоплатна первинна правова допомога це вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Згідно з частиною другою статті 7 Закону, безоплатна первинна правова допомога, зокрема включає такі види правових послуг: надання правової інформації; надання консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру); надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Право на безоплатну первинну правову допомогу мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.

Звернення щодо надання первинної правової допомоги до Донецької облдержадміністрації можна направити за адресою: м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6, індекс 84306, за безкоштовним телефонним номером 0800 507 506 або особисто кожного понеділка у  Громадської приймальні облдержадміністрації, розташованої за адресою: вулиця Олекси Тихого, будинок 6, м. Краматорськ, 84306, у робочі дні з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 (у п’ятницю – до 16.00), вхід вільний і не потребує оформлення перепустки. 

Прийоми осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги проводяться у Громадській приймальні в установлені графіками прийомів дні та години. Отримані на прийомах звернення централізовано реєструються на реєстраційно-контрольних картках та обліковуються за допомогою електронно-обчислюваної техніки працівниками управління, на яких покладені відповідні обов’язки.

Особистий прийом осіб, які звернулись до Громадської приймальні за безоплатною первинною правовою допомогою, здійснюється юридичним управлінням облдержадміністрації із залученням працівників юридичних служб структурних підрозділів облдержадміністрації згідно із затвердженим графіком, без попереднього запису.

Надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань, допомоги у складанні документів правового характеру здійснюється за можливості під час прийому (крім документів процесуального характеру). При необхідності залучаються працівники структурних підрозділів облдержадміністрації, до компетенції яких належить розв'язання порушених питань. 

Порядок організації проведення особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, особистих, спільних, виїзних прийомів громадян та телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» з питань, що належать до компетенції Донецької обласної державної адміністрації

Г Р А Ф І К особистих, спільних прийомів громадян, особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» головою облдержадміністрації, керівником обласної військово-цивільної адміністрації та відповідальними працівниками облдержадміністрації на ІІ-IV квартали 2021 року

Якщо під час розгляду усного звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, особі або її законному представникові надається допомога в забезпеченні доступу до вторинної правової допомоги та медіації.

Якщо Донецька облдержадміністрація отримає звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги та буде встановлено, що питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції облдержадміністрації, таке звернення переадресовується протягом п’яти календарних днів до відповідного органу (до компетенції якого відноситься порушене у зверненні питання), про що повідомляється особа, яка подала звернення.

Маємо наголосити, що головною ідентифікуючою ознакою звернення щодо надання первинної правової допомоги, є суть звернення – прохання надати особі одну або декілька правових послуг, передбачених частиною другою статті 7 Закону.

Збільшити шрифт
A- A A+