Економіка
Громадянам!
Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Система складатиметься з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету.
- Дашборд - інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
- В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу.
Коротка — для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга — передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
- Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.
“Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”, яку взимку ініціював Президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.
28 квітня відзначають Всесвітній день охорони праці
28 квітня відзначають Всесвітній день охорони праці, як День вшанування пам'яті працівників, які загинули на роботі.
Найвищі цінності – це життя і здоров’я людини та їх захист потребує чималих зусиль, адже інколи людська діяльність пов’язана з небезпечними ситуаціями під час трудової діяльності. До виробничих небезпек, окупант додав нові – бойові дії та наслідки від них.
Цього року визначена Міжнародною організацією праці тема буде зосереджена на дослідженні впливу зміни клімату на безпеку та здоров’я працівників на роботі
В умовах повномасштабної війни питання безпеки праці набувають особливої уваги, а ризики від зміни клімату суттєво збільшуються. Функціонування підприємств ускладнюється навіть на умовно безпечних територіях, що позначається і на безпеці працівників.
Отже, в умовах війни цей день набуває особливого значення.
Статистика травматизму свідчить про стан охорони праці на підприємствах, причинах, видах травмувань, що надає можливість спланувати та вжити відповідних заходів щодо недопущення їх у подальшому.
У 2023 році по області травмовано 59 працівників проти 75 за аналогічний період 2022 року, також спостерігається зменшення травмування працівників зі смертельними наслідками: 2 проти 13 у аналогічному періоді 2022 року.
Слід зазначити, що у перший рік війни (2022) через агресію рф в області під час виконання мирної праці травмовано було 18 працівників, з яких 6 – смертельно.
У 1 кварталі 2024 року порівняно з відповідним періодом минулого року збільшився рівень загального та смертельного травматизму - травмовано 29 працівників (15 у 2022 році) , з яких 10, у т.ч. 1 смертельно внаслідок бойових дій.
Отже до усіх виробничих небезпек та професійних ризиків окупант додав нові – бойові дії, що першочергово треба враховувати під час організації виробничого процесу, а саме: не нехтувати сигналом «Повітряна тривога!» та виконувати рекомендації та порядок дій на підприємстві у разі оголошення тривоги.
Найбільш травмонебезпечні галузі на сьогодні є: енергетика; агропромисловий комплекс, соціально-культурна сфера; підприємства транспорту.
Які ж причини настання нещасних випадків?
організаційні – 40% та психофізіологічні – 46%, а саме: невиконання вимог інструкцій з охорони праці; особиста необережність потерпілого; порушення вимог безпеки під час експлуатації транспорту загального користування; травмування (смерть) внаслідок протиправних дій інших осіб; незадовільні фізичні дані або стан здоров’я.
За видами подій, найбільш травмонебезпечні є падіння потерпілого, причому левова частина працівників травмується під час пересування територією підприємства, робочих зон; 40% від загального травматизму у 2023 році, у т.ч. під час падіння працівника з висоти; наступні види це - ДТП; дія предметів та деталей, що рухаються, розлітаються, обертаються; падіння, обрушення, обвалення предметів, матеріалів, породи, ґрунту тощо.
Одним із чинників, що впливає на рівень травматизму у воєнний час це брак кадрів спеціального професійного спрямування на підприємствах області. Наприклад, через мобілізацію, на сьогодні є критичною ситуація в агропромисловому комплексі, роботи підвищеної небезпеки виконують працівники, які не мають достатнього фахового рівня та кваліфікації. У 2022 році у сільському господарстві було смертельно травмовано голову фермерського господарства, який особисто, без досвіду керування обробляв сільськогосподарські угіддя та під час усунення несправностей бульдозера ЧТЗ Т-130 був смертельно травмований запчастиною гідравлічної системи.
Найбільш травмонебезпечні галузі на сьогодні є: енергетика, агропромисловий комплекс, соціально-культурна сфера, підприємства транспорту.
Серед смертельних випадків - 1 працівник галузі енергетики внаслідок прильоту; 1 працівник газового господарства через ДТП; 1 працівник в гірничорудній і нерудній промисловості через обвал породи.
Превентивна робота Держпраці та її територіальних органів по напрямкам охорони та гігієни праці формується саме на підставі аналізу нещасних випадків.
У 1 кварталі 2024 року державними інспекторами управління інспекційної діяльності у Кіровоградській області проведено 2904 заходи, якими охоплено 948 суб’єктів за участю 6098 працівників: проведено 34 семінари, 4 наради, 2859 технічних консультацій на робочих місцях.
Одним із нових заходів співпраці з працівниками є проведення тематичних тренінгів з імітацією реальних дій на робочих місцях безпечного проведення робіт та моделювання події нещасних випадків, які сталися на робочих місцях.
Організовано проведення 2 тематичних тренінги з імітацією реальних дій на робочих місцях:
на базі Кіровоградського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.Л. Кропивницького на тему: «Безпечна експлуатація драбин та стрем’янок»,
на базі сільськогосподарського підприємства на тему: «Вимоги безпеки під час виконання шиномонтажних робіт», за наслідками яких підготовлено навчальні відеоматеріали та розміщені на сайті та Ютуб-каналі Управління.
Проведено 4 моделювання події НВ, які сталися на робочих місцях:
у виробничому підрозділі служби локомотивного господарства регіональної філії «Одеська залізниця», де слюсар з ремонту рухомого складу отримав травми через руйнування підставки під гідравлічний домкрат внаслідок чого відбувся зсув самого домкрата з під рами кузова електровозу.
На підприємстві харчової промисловості, де формувальник тіста під час очистки тістоділителя, через вмикання машини іншим працівником отримав травму правої руки (відсічення пальців)
на комунальному підприємстві Кропивницької міської ради, де стався нещасний випадок з начальником дільниці рухомого складу під час виконання вантажо-розвантажувальних робіт за допомогою підйомно-транспортної техніки через травмування лапою штабелера.
На сільськогосподарському підприємстві де стався нещасний випадок з підсобним робітником під час виконання робіт при завантаженні та розвантаженні біг – бегів на причеп вантажного автомобіля КАМАЗ з якого він упав при зіткненні з вантажем та отримав тяжкі травми.
На підставі аналізу порушень, виявлених під час проведених 4 позапланових перевірок, з підстав настання смерті потерпілого, акцентуємо керівникам суб’єктів господарювання на питання забезпечення обов’язкового проходження медичних оглядів працівниками відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій. До цього ж питання інформуємо, що відповідно до моніторингу нещасних випадків у 2023 році фахівцями Управління проведено 14 спеціальних розслідувань на підприємствах, працівники яких померли на робочих місцях за станом здоров’я – природня смерть. З початку 2024 року таких випадків вже – 7.
Тому наголошуємо, що працівники без проходження медогляду не повинні допускатись до роботи роботодавцем! Це встановлено статтею 17 ЗУ Про охорону праці.
Отже звертаємо увагу, що на сьогодні є нагальна потреба ще раз звернути увагу керівників суб’єктів господарювання на належну організацію комфортних та безпечних умови праці на робочих місцях в умовах воєнного стану, запроваджувати заходи психосоціальної підтримки в колективах, а працівників - не бути байдужими та не нехтувати безпекою на робочих місцях не тільки по відношенню до себе особисто, а й до колег та перебуваючих в робочих зонах.
Управління інспекційної діяльності у Кіровоградській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Як держава планує залучити їх до ринку праці?
А ви знаєте, що в Україні понад 2,7 млн людей з інвалідністю? І лише 16% із них мають роботу.
Невже так мало фахівців хочуть працювати? Певно, що ні. Одна із причин, що зупиняє людину з інвалідністю податися на вакансію - це відсутність належних умов для роботи.
За інформацією Громадської організації “Доступно UA” більшість пошуківців з інвалідністю навіть не розглядають оголошення, якщо там не вказано, що роботодавець готовий взяти такого фахівця на роботу.
Роботодавець же, зі свого боку, часто не готовий створити інклюзивні умови. Адже побоюється додаткових фінансових витрат, або йому банально бракує знань про те, як облаштувати робоче місце для такого працівника.
Але давайте розвіювати ці стереотипи.
Як залучити фахівців з інвалідністю до ринку праці?
У серпні 2023 року Міністерство економіки разом із Державною службою зайнятості запровадили програму, за якою роботодавець, який працевлаштував людину з інвалідністю та підготував для неї робоче місце, має можливість отримати компенсацію вартості облаштування такого місця.
Про які суми йдеться? Це до 106,5 тис. грн якщо ми говоримо про осіб з інвалідністю І групи та до 71 тис. грн - за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю ІІ групи.
Як отримати компенсацію?
Роботодавець має облаштувати робоче місце для фахівця з інвалідністю впродовж 90 днів з моменту працевлаштування. Далі він подає заяву про надання відшкодування вартості витрат до центру зайнятості або через портал Дія та додає копії необхідних документів. Розгляд справи займає 10 робочих днів. У разі позитивного рішення, протягом 5 днів кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Погодьтеся, десь стільки ж займає офіційне працевлаштування.
Що можна купити?
Перелік допоміжних засобів досить великий. За інформацією Державної Служби зайнятості, частіше за все компенсацію брали для облаштування робочого місця спеціалізованими меблями та фурнітурою, поручнями, для придбання офісних крісел з регулятором висоти сидіння та положення спинки, комп”ютерів та ноутбуків із вбудованими пристроями захисту очей, телефонів, навушників тощо.
Програма має на меті зруйнувати стереотип про те, що для того, щоб облаштувати інклюзивне робоче місце потрібно багато зусиль і часу. У більшості випадків паперова робота займає усього кілька тижнів, а працівнику для роботи може бути достатньо придбати спеціальний стілець, прилаштувати додаткові ручки чи прибрати поріг.
Чому це важливо для країни?
Це питання стало особливо важливим після початку повномасштабного вторгнення, коли внаслідок військових дій збільшилася кількість людей з інвалідністю як серед військових, так і серед цивільних. І більшість з них до отримання поранення були на ринку праці і, вочевидь, мають бажання повернутися до роботи.
- Нині більшість фахівців з інвалідністю залишаються осторонь ринку праці, хоча можуть його підсилити, говорить Тетяна Бережна, заступниця Міністра економіки. - Зараз роботодавець бореться за кожного працівника, адже частина пішла служити, хтось вимушено переїхав закордон. Ще більшою потреба у робітниках буде під час відбудови країни. Наше завдання - змінити свідомість українських роботодавців та працівників з інвалідністю. Аби на співбесіді і робітник, і фахівець чітко знали про таку опцію від держави, а інвалідність ні в якому разі не ставала перешкодою для роботи.
А ще ця програма - інвестиція в загальну інклюзивність підприємств, додає Тетяна Бережна. Адже робітник з інвалідністю може змінити місце роботи, а створені умови - залишаться. Міністерство економіки розраховує, що через певний час, завдяки програмі компенсації, більшість українських підприємств будуть інклюзивними.
Чи вистачить коштів?
Цього року в бюджет закладені кошти на облаштування 10 тисяч робочих місць. З початку дії програми (*дані на 1.04.2024) компенсацію отримали 248 роботодавців за облаштування робочих місць для 267 працівників. З них 22 працівників з першою групою інвалідності на суму 16,2 млн грн. Зокрема, в 2024 році за цією програмою вже було профінансовано 12,5 млн грн.
Що можу зробити я?
Розкажіть цю інформацію своєму роботодавцеві. Якщо ж ви керуєте компанією чи здійснюєте найм робітників, розгляньте цю програму як спосіб підсилення свого штату. А ще зробіть репост цієї статті у ваших соцмережах, аби якомога більше українських фахівців з інвалідністю дізналися про таку можливість.

НАЗОВНІ СЕРВІС ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТУ
Міжнародна платформа економічної дипломатії Nazovni – цифровий сервіс, створений за інституційної та інформаційної підтримки МЗС України, який допомагає українському бізнесу вийти на нові ринки за підтримки представників дипломатичних установ України у понад 120 країнах світу.
Платформа працює як з великими гравцями ринку, так і з малим та середнім бізнесом, що вперше планує експортувати товари за кордон. Усі послуги — безоплатні.
Яку допомогу експортери можуть отримати від NAZOVNI?
- визначення перспективних ринків для експорту;
- надання інформації про особливості ринків кожної країни, її економічну ситуацію, провідні сектори економіки, структури імпорту, заборонені товари для експорту в країну та інше;
- сприяння участі у міжнародних виставкових заходах на пільгових умовах, а також B2B заходах ритейл-акціях тощо;
- отримання списку контактів потенційних партнерів (контрагентів);
- допомога в налаштуванні контактів з конкретними компаніями;
- інформація про проведення тендерів та їхні особливості;
- поширення комерційних пропозицій серед іноземних клієнтів, торгово-промислових палат та профільних бізнес-асоціацій.
Виходьте назовні – світ чекає!
Офіційні ресурси Міжнародної платформи економічної дипломатії Nazovni:
https://www.facebook.com/nazovni.online?mibextid=ZbWKwL
https://www.facebook.com/DES.MFA.Ukraine/
https://www.linkedin.com/company/nazovni
Email: [email protected]

ОСНОВНІ ПОВІДОМЛЕННЯ
- 40% придбаного товару українського виробництва повертається у бюджет.
- Купуючи українське, ти платиш заробітну плату всім, хто створював цей продукт. З податків на заробітну плату йдуть відрахування на пенсію.
- Ти допомагаєш створювати нові робочі місця
- Заміщення імпортних товарів потенційно збільшить фонд заробітної плати на 40 млрд. грн на рік.
- 25% від вартості українських товарів йдуть на податки і платежі до Пенсійного Фонду, а отже більше грошей матимемо на утримання армії, пенсії, дороги тощо.
- Підтримка під час закупівель матеріалів. Чим більше українських складових використовують підприємства, тим більше коштів залишається в Україні.
Наприклад, це 85% від вартості продуктів харчування та будматеріалів.
- В Україні атестовано перших енергоаудиторів, які будуть здійснювати енергетичну сертифікацію будівель
- Вже понад 500 ЕСКО-тендерів оголошено через Систему «PROZORRO»
- Програма енергоефективності Голованівського району на 2017-2020 роки
- Державне агенство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Київською обласною державною адміністрацією та Біоенергетичною асоціацією України проводить семінар на тему "Перспективи вирощування енергетичних культур в Україні"
- Держенергоефективності здійснено чергове відшкодування позичальникам «теплих» кредитів
Памятка та настанови для споживачів
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
ЗРАЗКИ СКАРГ
Гаряча лінія захисту прав споживачів: телефон (022) 34-14-58
Сухопарова Віра Олександрівна
Перший заступник голови
районної державної адміністрації
_______________М.Копієвський
«__»_______________2019 року
План районних заходів з відзначення
Дня Європи в Україні у 2019 році
№ п/п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
1 |
Взяти участь у фестивалі «Єврофест-2019» в м. Кропивницькому |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2 |
Забезпечити проведення тематичних занять на тему «Ми-громадяни України, ми-громадяни Європи» |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, ПТУ № 38 |
3 |
Організувати у бібліотечних та музейних закладах району тематичні виставки та викладки літератури, круглі столи, лекції, історичні години, виховні бесіди, квести, вікторини |
Травень |
Відділ культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації |
4 |
Організувати проведення низки конкурсів: - малюнків та плакатів «Європейське обличчя мого краю»; - світлин «Країни Європи моїми очима»; - фото світлин «Європейські куточки у містах України»; - відео презентацій «Відкриваємо європейську Україну» |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
5 |
Організувати роботу по відзначенню Дня Європи в районі, зокрема: провести у навчальних закладах тематичні виставки, інформаційно-просвітницькі години, експозиції, вікторини, лекції, бесіди, історичні години, конкурси малюнків, літературних творів, презентацій на теми: «Знайомтесь – Європейський Союз», «День Європи - свято миру і єдності», «Мандрівка країнами Європи», «Все про Європу: читай, слухай, дізнавайся», «Європейські стандарти життя», «Ми – діти твої, Європо!», «Знайомство з творчістю європейських композиторів.Європейські танці», «Європейські танці», «Європейський шлях України», «Вікно у світ європейської культури», «Про День Європи», «Європейські цінності», «відкриваємо для себе Європу», «Відома і невідома Європа», «Європа очима дітей», «Я-європеєць», «Вивчай Європу – змінюй Україну», «Партнерство Європейського Союзу та України»; організувати проведення культурно-масових та спортивних заходів; забезпечити інформування громадськості про Європейський Союз, історію його утворення, мету, структуру та діяльність керівництва держави на шляху до євроінтеграції через друковані засоби масової інформації. |
Квітень-травень |
Відділ культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Відділ організаційної роботи та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
6 |
Підготувати та надавати відділу економічного розвитку, торгівлі, промисловості та інфраструктури райдержадміністрації звіти про відзначення Дня Європи в районі |
До 20 травня |
Відділ культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, ПТУ № 38 |
7 |
Підготувати та надавати департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації звіти про відзначення Дня Європи |
До 25 травня |
Відділ економічного розвитку, торгівлі, промисловості та інфраструктури райдержадміністрації |
Відповідно Плану організації виконання Указу Президента України «Про заходи, пов’язані із запровадженням ЄС безвізового режиму для громадян України», послуги з оформлення та видачі документів, що дають право громадянину України на виїзд за кордон, у повній мірі надається Голованівським районним сектором управління Державної міграційної служби в Кіровоградській області, який забезпечений спеціалізованим технічним обладнанням, персоналом, належною матеріально-технічною базою.
Проводиться оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
А також, створені належні умови для прийому громадян, з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, інших маломобільних груп. Особам пільгової категорії та вагітним надаються адміністративні послуги позачергово.
Відзначення Дня Європи в Україні у 2017 році:
№ |
Зміст заходу |
Виконання |
1 |
Взяти участь в обласному творчому конкурсі «Крокуємо до Європи» |
Учні району прийняли участь у обласному творчому конкурсі «Крокуємо до Європи». |
2 |
Взяти участь у конкурсах:
|
В загальноосвітніх закладах району відбулися конкурси малюнків, рефератів, плакатів, світлин з метою формування у підростаючого покоління європейського мислення:
Конкурс світлин «Відкриваємо Україну» |
3 |
Забезпечити створення та функціонування Європейського містечка, у рамках якого:
тематичних павільйонів;
виставки кращих робіт відкритого регіонального конкурсу малюнків та плакатів «Творимо європейську країну разом»; |
Організовано роботу: |
4 |
Забезпечити проведення тематичних занять на тему «Ми-громадяни України, ми-громадяни Європи». |
У Голованівській районній бібліотеці для дорослих ім.С.В.Шеврякова до Дня Європи організовано книжкову виставку «Євроінтеграція України» , проведено день дружби «Відкрий Європу для себе», музичну екскурсі «Історія Євробачення». |
5 |
Прийняти участь у фестивалі «Єврофест-2017» |
З нагоди відзначення Дня Європи в Україні та з метою формування у молоді європейських цінностей, розширення знань дітей та молоді про Європейський Союз у центральному парку селища Голованівськ проведено фестиваль «Єврофест - 2017», організований відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та районним євроклубом «Нове покоління», який діє на базі Будинку дитячої та юнацької творчості. На фестиваль було запрошено селищного голову Цобенка С.О., представників райдержадміністрації, районної ради, установ та організацій селища. Районний фестиваль «Єврофест – 2017» розпочато з церемонії внесення Державного Прапора України та Прапора Європейського Союзу. Учасників та гостей привітали заступник голови райдержадміністрації Бугаєнко О.П., керівник гуртка Іщак О.А. та представники євро клубу «Нове покоління». Танцювальний колектив будинку дитячої та юнацької творчості представив танцювальну композицію «Україна гостинна». |
6 |
Забезпечити у районній місцевій газеті публікацію матеріалів про проведення заходів у рамках відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя |
Усі заходи висвітлені у газеті «Чисте джерело» від 13 травня 2017 року № 19 та 20 травня 2017 року № 20. |
7 |
Забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації тематичних матеріалів відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя. |
Інформація про відзначення Дня Європи розміщена на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. |
8 |
Організувати роботу по відзначенню Дня Європи в районі, зокрема: |
11 травня 2017 року в смт Голованівськ відбулася урочиста церемонія підняття Державного Прапора України та Прапора Європейського Союзу з нагоди прийняття рішення Ради Міністрів ЄС про скасування візових вимог для громадян України та напередодні відзначення Дня Європи за участі керівництва району, представників трудових колективів підприємств, установ та організацій, селища, громадськості та учнівської молоді. |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Перший заступник голови
районної державної адміністрації
_______________М.Копієвський
«__»_______________2016 року
План районних заходів з відзначення
Дня Європи в Україні у 2016 році
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
1 |
Взяти участь в обласному творчому конкурсі «Крокуємо до Європи» |
Квітень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2 |
Взяти участь у конкурсах:
|
Квітень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
3 |
Забезпечити створення та функціонування Європейського кварталу, у рамках якого:
тематичних павільйонів;
концертних презентацій шкільних євроклубів на тему «Крокуємо Європою»; |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, |
4 |
Прийняти участь у фестивалі «Єврофест-2016» у м. Кіровоград |
Травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
5 |
Забезпечити у районній місцевій газеті публікацію матеріалів про проведення заходів у рамках відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя |
Квітень-травень |
Сектор з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
6 |
Забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації тематичних матеріалів відзначення в Україні Дня Європи, діяльності місцевих органів державної влади щодо забезпечення впровадження європейських стандартів життя. |
Квітень |
Сектор з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
7 |
Організувати роботу по святкуванню Дня Європи в районі, зокрема: |
Квітень-травень |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, |
8 |
Підготувати та надавати департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації звіти про відзначення Дня Європи |
До 27 травня |
Управління економічного розвитку, торгівлі, промисловості, інфраструктури та надання адміністративних послуг райдержадміністрації |
На виконання рекомендацій комітетських слухань на тему «Розвиток транскордонного та міжрегіонального співробітництва в рамках євро регіонів на кордоні України з Європейським Союзом» у бібліотеках району здійснювались відповідні заходи: тематичні бесіди, виставки, викладки літератури, інформаційні експозиції.
Так, у районній бібліотеці для дорослих було організовано перегляд нових надходжень до бібліотеки, що носив назву «Європейський союз: вчора, сьогодні, завтра»; оновлено постійно діючу книжкову виставку. Проведено бесіди з учнями, присвячені видатним землякам, які працювали в країнах Європи.
У читальному залі районної бібліотеки для дорослих та для студентської молоді, проведена заочна Інтернет – екскурсія «Я – українець, я – європеєць!»
Також у районній бібліотеці для дітей організовано та представлено книжково – ілюстративну виставку «18 травня – День Європи в Україні» , та у музеї історії Голованівського району проведено бесіду «Найвідоміші музеї Європи» для учнівської молоді.
У рамках європейського тижня місцевої демократії, було проведено засідання круглого столу на тему «Через ефективну взаємодію місцевої влади, територіальних громад, інституцій громадянського суспільства до зміцнення демократії» за участю представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадських організацій.
На протязі року продовжувала функціонувати книжково-ілюстративна виставка «Європейський союз: від історії до сьогодення». Також у районній бібліотеці на постійній основі функціонує Центр європейської інтеграції.
Крім того, в читальному залі районної дитячої бібліотеки проведено викладка літератури «Європа – новий формат відносин», а також віртуальна експрес-подорож «Європа – наш дім, живемо дружно в нім».
Класними керівниками загальноосвітніх навчальних закладів району проведено тематичні лінійки, виховні години, круглі столи, інформаційні години, конкурси малюнків та літературних творів «Україна – європейська країна»;
Бібліотекарями: Безносюк О.В. – НВК «Голованівська ЗШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка - гімназія», Олійник К.Ф. – НВК «Перегонівська ЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ», Закалашнюк О.Ф. – Межирічківська ЗШ І-ІІІ ст., Чорновалюк Л.О. – Наливайківська ЗШ І-ІІ ст. організовано тематичні виставки літератури присвячених Дню Європи;
Євроклубу «Бенілюкс +» НВК «Голованівська ЗШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г. Шевченка - гімназія» керівник Непом’яща Т.М. взяли участь у конкурсі проектів «Крокуємо до Європи».
У районній бібліотеці для дорослих проводилася книжкова виставка «Письменники Європи - світу» та заочна інтернет – екскурсія «Я Українець – я Європеєць».
Для учнівської молоді було здійснено віртуальну подорож з циклу «Країнами ЄС».
Безпека та охорона здоров’я працівників: яких мінімальних вимог слід буде дотримуватися роботодавцю
Правила безпеки громадян на залізничному транспорті України
Як впливає на роботу освітлення виробничих приміщень?
Профілактика перегрівання працівників літньої пори
Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
РАЙОНІ ЗАХОДИ з поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2014-2018 роки
Перелік структурних підрозділів з охорони праці Голованівської райдержадміністрацій
«ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ІНФОРМУЄ»
Про проведення навчання новоприйнятого працівника
Безпека праці працівників в зимовий період!
Безпечна експлуатація водогрійних котлів – комфортні умови працюючих
Норми температури на робочому місці
Пам`ятка потерпілому, з яким стався нещасний випадок на виробництві
Як вберегтися від ожеледиці? Поради від фонду соціального страхування
Пам`ятка потерпілому, з яким стався нещасний випадок на виробництві
ПРОСТІ КРОКИ ДО БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГАЗУ В ПОБУТІ
Консультації з питань профілактики виробничого травматизму.
ЗА НАЯВНОСТІ ШКІДЛИВИХ ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ УМОВ ПРАЦІ АТЕСТАЦІЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ Є ОБОВЯЗКОВОЮ
ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ТИМЧАСОВИХ БУДІВЕЛЬНИХ МАЙДАНЧИКАХ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ВИПАДКІВ ТРАВМУВАННЯ В АПК У ЛІТНІЙ ПЕРІОД
ШКІДЛИВІ РЕЧОВИНИ, ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ТА ЗАХИСТ ПРАЦЮЮЧИХ
Гігієну праці при роботі з пестицидами і мінеральними добривами
Охорона праці на мікропідприємствах
Гігієна праці жінок та підлітків
ВИМОГИ ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО ПРАВ НЕПОВНОЛІТНІХ У ТРУДОВИХ ПРАВОВІДНОСИНАХ
Новини та матеріали
Звіт про стан виконання проектів регіонального розвитку Стратегії розвитку Голованівського району до 2020 року
Інформаційне повідомлення
Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях про продаж об’єкта малої приватизації – окремого майна – будівлі загальною площею 105,98 кв. м з літерою А, гаража з літерою Б, сараю з літерою В, уборної з літерою Г, огорожі з літерами NN, за адресою: Кіровоградська обл., Голованівський р-н, смт Вільшанка, вул. Миру, 65
1) Інформація про об’єкт приватизації.
Найменування об’єкта приватизації: будівля загальною площею 105,98 кв. м з літерою А, гараж з літерою Б, сарай з літерою В, уборна з літерою Г, огорожа з літерами NN (далі – Об’єкт приватизації).
Місцезнаходження: Кіровоградська обл., Голованівський (Вільшанський)* р-н, смт Вільшанка, вул. Миру, 65.
Назва та контактні дані балансоутримувача: Головне управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (код за ЄДРПОУ 40342220), адреса: 25006, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, телефон (0522) 32 13 51.
Відомості про об’єкт (нерухоме майно):
Назва |
Адреса розташування |
Загальна площа, (кв. м) |
Реєстраційний номер |
Функціо нальне викорис тання |
Підстава виникнення права власності |
Форма власності та власник |
Будівля загальною площею 105,98 кв. м з літерою А, гараж з літерою Б, сарай з літерою В, уборна з літерою Г, огорожа з літерами NN |
Кіровоградська обл., Голованівський (Вільшанський)* р-н, смт Вільшанка, вул. Миру, 65 |
105,98 |
925504535243 |
1220.9 Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші; 1242.1 Гаражі наземні; 1252.9 Склади та сховища інші; 2421.1 Огородження; 1999.9 Інші будівлі |
Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 03.11.2017, індексний номер 102564149 |
Державна, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (код за ЄДРПОУ 39924774) |
*згідно з постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-IX «Про утворення та ліквідацію районів» Вільшанський район ліквідовано та утворено Голованівський район у складі, в тому числі, територій Вільшанської селищної територіальної громади.
До складу Об’єкта приватизації входять:
- одноповерхова будівля лабораторії з літерою А, загальна площа 105,98 кв. м (рік побудови – 1971; фундамент – кам’яно-бутовий; стіни – цегляні; покрівля – азбестоцементні листи; перекриття – дерев’яно-балкове; підлога – бетон, дошки);
- гараж з літерою Б (рік побудови – 1970; фундамент – кам’яно-бутовий; стіни – цегляні; покрівля – азбестоцементні листи; перекриття – дерев’яно-балкове; підлога – бетон, дошки);
- сарай з літерою В (рік побудови – 1970; фундамент – кам’яно-бутовий; стіни – цегляні; покрівля – азбестоцементні листи; перекриття – дерев’яно-балкове; підлога – бетон);
- уборна з літерою Г (фундамент – вигріб; стіни – дерев’яні; покрівля – азбестоцементні листи; підлога – дерев’яна);
- огорожа з літерами NN.
Об’єкт приватизації тривалий час не використовується.
Відомості про земельну ділянку:
Назва |
Адреса розташування |
Площа земельної ділянки (га) |
Кадастровий номер земельної ділянки |
Цільове призначення земельної ділянки |
Форма власності, підстава на право користування земельною ділянкою, інформація про обтяження |
Земельна ділянка |
Кіровоградська обл., Голованівський (Вільшанський)* р-н, смт Вільшанка, вул. Миру, 65 |
0,0544 |
3524355100:50:091:0001 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови |
Комунальна; власник: Вільшанська селищна рада Голованівського (Вільшанського)* району Кіровоградської області (код за ЄДРПОУ 04365595); Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 12.08.2020, індексний номер 219925921; право постійного користування земельною ділянкою; правокористувач: Головне управління Держпродспожив служби в Кіровоградській області (код за ЄДРПОУ 40342220); відомості про обмеження у використанні земельної ділянки не зареєстровані |
Станом на 01.05.2023 Об’єкт приватизації або його частини в оренді не перебувають.
2) Інформація про аукціон.
Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов.
Дата та час проведення аукціону: 06 червня 2023 року.
Після опублікування інформаційного повідомлення електронна торгова система автоматично встановлює для кожного електронного аукціону дату та час його проведення.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні без умов, із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16 години 15 хвилин до 16 години 45 хвилин дня проведення електронного аукціону.
3) Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта.
Приватизація Об’єкта приватизації здійснюється відповідно до вимог Законів України «Про приватизацію державного і комунального майна» (із змінами) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння процесам релокації підприємств в умовах воєнного стану та економічного відновлення держави», Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №432 (із змінами).
Покупець Об’єкта приватизації повинен відповідати вимогам, передбаченим у статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» (із змінами).
Стартова ціна об’єкта для:
- аукціону без умов – 1 360,00 гривень (без урахування ПДВ);
- аукціону із зниженням стартової ціни – 680,00 гривень (без урахування ПДВ);
- аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 680,00 гривень (без урахування ПДВ);
- повторного аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій (у разі якщо аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій буде визнано таким, що не відбувся, у випадках, передбачених абзацом третім частини шостої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» (із змінами)) – 680,00 гривень (без урахування ПДВ).
На остаточну ціну продажу нараховується ПДВ.
Розмір гарантійного внеску для:
- аукціону без умов – 272,00 гривні (без урахування ПДВ);
- аукціону із зниженням стартової ціни – 136,00 гривень (без урахування ПДВ);
- аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 136,00 гривень (без урахування ПДВ);
- повторного аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 136,00 гривень (без урахування ПДВ).
Для об’єкта приватизації, два аукціони з продажу якого будуть визнані такими, що не відбулися, у випадках, передбачених абзацом третім частини шостої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», розмір гарантійного внеску встановлюється в розмірі, який є більшим:
- 50 відсотків стартової ціни об’єкта приватизації;
- 30 розмірів мінімальних заробітних плат станом на 1 січня року, в якому оприлюднюється інформаційне повідомлення.
Розмір реєстраційного внеску: 1 340,00 гривень.
4) Додаткова інформація.
Найменування та ідентифікаційні коди за ЄДРПОУ одержувачів платежів, номери банківських та казначейських рахунків за стандартом IBAN у національній та іноземній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків (їх частини), реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об’єкти.
Оператор електронного майданчика здійснює перерахування гарантійного (за вирахуванням плати за участь в електронному аукціоні) та реєстраційного внесків на казначейські рахунки за такими реквізитами:
у національній валюті:
Одержувач: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях.
Рахунок: UA958201720355549003000055549 (для перерахування реєстраційного внеску, плати за участь в електронному аукціоні та проведення переможцем аукціону розрахунків за придбаний об’єкт малої приватизації – будівлю загальною площею 105,98 кв. м з літерою А, гараж з літерою Б, сарай з літерою В, уборну з літерою Г, огорожа з літерами NN, за адресою: Кіровоградська обл., Голованівський (Вільшанський)* р-н, смт Вільшанка, вул. Миру, 65).
Рахунок: UA748201720355219003000055549 (для перерахування гарантійного внеску (за вирахуванням плати за участь в електронному аукціоні)).
Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ.
Код за ЄДРПОУ 42767945.
Призначення платежу: (обов’язково вказати за що та за який об’єкт перераховуються кошти).
Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 10.00 до 16.00 за адресою: Кіровоградська обл., Голованівський (Вільшанський)* р-н, смт Вільшанка, вул. Миру, 65.
Контактна особа: представник балансоутримувача – Корінь Олег Миколайович, телефон (050) 598 4619, адреса електронної пошти: [email protected].
Найменування особи організатора аукціону: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, адреса: м. Дніпро, вул. Центральна, 6.
Представник організатора аукціону – Управління забезпечення реалізації повноважень у Кіровоградській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, адреса: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Глинки, 2, адреса веб-сайту: https://www.spfu.gov.ua/ua/regions/kirovohrad.html.
Час роботи: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 12.00 до 12.45.
Відповідальна особа – Цумарєва Олена Анатоліївна, телефон для довідок: (0522) 33 24 00, адреса електронної пошти: [email protected].
5) Технічні реквізити інформаційного повідомлення.
Дата і номер рішення органу приватизації про затвердження умов продажу Об’єкта приватизації: наказ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях від 15.05.2023 № 12/01-125.
Унікальний код, присвоєний Об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватизації, в електронній торговій системі:
RAS001-UA-20230301-09104
Період між:
- аукціоном без умов та аукціоном із зниженням стартової ціни: 6 робочих днів від дати оголошення аукціону;
- аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 6 робочих днів від дати оголошення аукціону;
- аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій та повторним аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 6 робочих днів від дати оголошення аукціону.
Мінімальний крок для:
- аукціону без умов – 13,60 гривень;
- аукціону із зниженням стартової ціни – 6,80 гривень;
- аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 6,80 гривень;
- повторного аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 6,80 гривень.
Місце проведення аукціону: аукціони будуть проведені в електронній торговій системі «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
________________________________
04.03.2021
До уваги суб’єктів господарювання!
ОГОЛОШЕННЯ
Про проведення конкурсного відбору бізнес-проєктів суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки через Регіональний фонд підтримки підприємництва в області на 2021 рік
http://economika.kr-admin.gov.ua/index.php?action=news/news_2021-KONKURS-GR.html
Використання об’єктів державної власності, які знаходяться на території області
На веб-сайті ФДМУ privatization.gov.ua
04.03.2021
До уваги суб’єктів господарювання!
ОГОЛОШЕННЯ
Про проведення конкурсного відбору бізнес-проєктів суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки через Регіональний фонд підтримки підприємництва в області на 2021 рік
http://economika.kr-admin.gov.ua/index.php?action=news/news_2021-KONKURS-GR.html
Використання об’єктів державної власності, які знаходяться на території області
На веб-сайті ФДМУ privatization.gov.ua
Аналізуючи економічний і соціальний розвиток, можна сказати, що ситуація в районі стабільна. В окремих галузях і сферах діяльності забезпечено позитивну динаміку показників.
Робота районної державної адміністрації у галузі бюджету і фінансів спрямована на забезпечення безперебійного фінансування бюджетних установ і закладів та дотримання принципу ефективності і цільового використання бюджетних коштів.
У рамках визначених пріоритетів проведено роботу по мобілізації коштів до бюджетів усіх рівнів. А саме розширення та нарощування дохідної бази селищних бюджетів (шляхом посилення контролю з обліку об’єктів власності. До таких належать: земельні ділянки, які знаходяться в експлуатації без юридичного дозволу; об’єкти будівництва, які побудовані без дозвільних документів; об’єкти володіння, де фактична площа не відповідає зазначеній у юридичних документах; об’єкти реконструйовані та переплановані, які втратили своє початкове призначення та ін. Також громадами проводяться заходи щодо виявлення власників майна та земельних об’єктів, які не оформили майнові права в установленому порядку. Відсутня недоїмка із страхових внесків економічно активних платників до Пенсійного фонду України.
Установам і організаціям наголошено про безумовне виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, в частині складання тендерної документації ,визначення ступеню авідповідальності пропозиції учасників торгівкваліфікаціним вимогам та тендерної документації або вимогам замовника, укладення та виконання договору про закупівлю.
Для забезпечення додержання вимог статті 26 Бюджетного кодексу України щодо організації ефективної системи внутрішнього фінансового контролю за використанням бюджетних коштів структуру райдержадміністрації введено посаду головного спеціаліста з внутрішнього аудиту.
Рівень розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги бюджетних установ склав 100% до потреби.
Основними джерелами фінансування капітальних інвестицій були власні кошти підприємств і організацій, кредити банків та інші позики.Інвестиції спрямовуються у вже розвинені сфери економічної діяльності в основному залучалися на підприємства добувної та переробної промисловості і в аграрний сектор.
Затверджено розпорядження голови районної державної адміністрації від 22 березня 2021 року №115-р «Про районну робочу групу з протидії нелегальному обігу пального», яким внесено зміни в склад даної групи, у зв’язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої району. В групу ввійшли начальники відділів структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств і відомств України в районі та за згодою голови громад.
Копія даного документа була направлена Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації.
В 2021 році здійснено дислокацію (перелік суб’єктів господарювання, які здійснювали роздрібну реалізацію низькооктанових, високооктанових бензинів, дизпального, скрапленого газу) та направлено до Антимонопольного комітету України.
Постійно працювали над впровадженням і реалізацією інвестиційних та соціальних проектів.
Серед важливих, знакових подій продовжено будівництво дошкільного навчального закладу на 120 місць по вул. Пушкіна в смт. Голованівськ , проводилися також - капітальний ремонт і реконструкції Голованівської ЦРЛ .
Затверджено перелік проектів, які будуть реалізовуватися у 2021 році за кошти державного, місцевого бюджету, коштів ДФРР. А саме:к апітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівської ЦРЛ», капітальний ремонт фасаду інфекційного корпусу Голованівської ЦРЛ, капітальний ремонт головного входу комунального закладу «Голованіський районний будинок культури», будівництво водопровідної мережі на території населеного пункту селища Ємилівка, будівництво спортивно-ігрового майданчика по вул.Соборна в смтГолованівськ, капітальний ремонт- обладнання медичного кисню в терапевтичному відділенні КНП, капітальний ремонт- обладнання медичного кисню в хірургічному відділенні КНП, капітальний ремонт стадіону та адміністративного приміщення Голованівської дитячо-юнацької спортивної школи, нове будівництво очисних споруд господарсько-побутових стічних вод по вул.Пушкіна.
На території району в 2021 році планується також санація (капітальний ремонт) будівлі із спортзалом Торговицької ЗШ-І-ІІІ ступенів ім. С.Ф.Маланюка Торговицького навчально- виховного обєднання Новоархангельської райради. (коригування ПКД), завершення реконструкції приймального відділення КНП «Центральна районна лікарня Гайворонської районної ради (вулКиївська м.Гайворон).
Спостерігається позитивна динаміка за підсумками першого півріччя поточного року. А саме, відсутня заборгованість по виплаті пенсій та допомоги станом на 01 липня 2021 року. А також відсутня недоїмка із страхових внесків економічно активних платників до Пенсійного фонду України.
Не має заборгованості у бюджетних установ по заробітній платі та за енергоносії.
З метою запобігання виникнення заборгованості із виплати заробітної плати та її легалізації створено робочу групу . В І півріччі поточного року проведено 3 засідання.
У засобах масової інформації проводиться інформування з питань дотримання законодавства про працю. В місцевій газеті «Чисте джерело» друкуються статті «Про мінімальну заробітну плату та прожитковий мінімум».
Розпорядженням голови Голованівської районної державної адміністрації від 17 березня 2021 року № 113-р затверджено новий посадовий склад районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення.
З метою запобігання поширенню проявів нелегальної зайнятості, «тінізації» доходів та з метою формування соціально-відповідального бізнесу проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо необхідності виконання вимог трудового законодавства та щодо переваг офіційної зайнятості.
З початку поточного року проведено 2 засідання районної робочої групи де були запрошені 2 керівники підприємств.
Профільним спеціалістом управління економіки прийнято участь у роботі Голованівської селищної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення. Так обстежено 20 суб’єктів господарювання, зокрема 1 - юридична особа (8 найманих працівників) та 19 - фізичних осіб-підприємців, з них 2 - використовують найману працю (3 найманих працівників).
Всього по району обстежено 84 суб’єкта господарювання та встановлено 7 фактів тіньової зайнятості по 6 суб’єктах господарювання, зокрема:
- Вільшанська селищна рада - обстежено 44 суб’єкта господарювання та встановлено 3 факти порушення;
- Голованівська селищна рада - обстежено 24 суб’єкта господарювання та встановлено 4 факти порушення по 3 суб’єктах господарювання;
- Побузька селищна рада - обстежено 16 суб’єктів господарювання, фактів порушення не встановлено.
Станом на 01червня 2021 року виникла заборгованість із виплати заробітної плати в сумі 203 тис.грн по комунальному підприємстві «Комунальник» Вільшанської селищної ради 14 особам. За інформацією територіальної громади дана заборгованість виникла з причини низької платоспроможності населення за надані послуги у сфері житлово- комунального господарства.
Рішенням Вільшанської селищної ради від 30 червня 2021 року №12 затверджено Програму фінансової підтримки КП «Комунальник». Складено відповідний графік погашення виниклої заборгованості. Загальний орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідний для виконання заходів складає 220 тис.грн.
Станом на 01 липня цього року дана заборгованість зменшена і складає 112,24 тис.грн.
В економіці району основне місце належить сільському господарству.
Аграрний сектор працює стало.
Відповідно до наданих запитів сільським, селищним, міським радам розроблені і затверджені місцеві Програми розвитку на 2021 рік.
В поточному році здійснювались заходи, спрямовані на забезпечення стабільної роботи галузей економіки, створення умов для нормального функціонування закладів соціальної сфери, забезпечення наповнюваності бюджетів та виконання завдань і заходів програми.
Відповідно протокольного рішення засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій визначено в межах компетенції забезпечити безумовне виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2», рішень обласної комісії з питань техногенно - екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, постанов Головного державного санітарного лікаря України.
Голованівський відділ поліції Головного управління Національної поліції України в Кіровоградській області спільно з управлінням Голованівського району Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області в межах компетенції посилили контроль за здійсненням державного санітарно - епідеміологічного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, протиепідемічних заходів під час карантину в громадському транспорті, закладах громадського харчування, на об’єктах торгівлі, ринках, розважальних закладах.
Також повідомляємо, що фахівцями Голованівського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області проводяться профілактичні та протиепідемічні заходи з недопущення поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2:
-постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення щодо профілактики поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2. Роздано 676 пам’яток-листівок та проведено 768 бесід;
-направлено листи на селищні ради щодо організації та проведення профілактичних та протиепідемічних заходів з локалізації та ліквідації вогнищ COVID-19, а саме, проведення дезінфекції джерел водопостачання та вигребу, житлових приміщень;
-прийнято участь у позачергових засіданнях комісії ТЕБ та НС про вжиття негайних заходів щодо запобігання поширенню на території району респіраторної хвороби.
Голованівська районна державна адміністрація надає консультативну та методичну допомогу мешканцям будинків у питаннях створення та діяльності об’єднань співвласників багатоповерхових будинків, наводяться аргументи та переваги на їх користь та надаються зразки документів для створення ОСББ на територіях сільських, селищних та міських рад.
Рішеннями сесій територій затверджені плани діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів у сфері господарської діяльності на 2021 рік. З метою
виконання норм податкового кодексу України та забезпечення наповнення бюджетів встановлено місцеві збори і податки.
Оскільки перелік вулиць, які потребують ремонту, дуже великий, першочерговий пріоритет надається вулицям, якими проходять основні маршрути транспорту. З початку 2021 року на замовлення Агентства місцевих автомобільних доріг Кіровоградської області (дороги місцевого значення) проводилися роботи щодо експлуатаційного утримання доріг (ямковий ремонт, зимове утримання).
Також агентством місцевих автомобільних доріг Кіровоградської області завершено тендерну процедуру щодо проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-02-07 Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/ на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217, загальною кошторисною вартістю 576, 329 тис. грн., визначено генерального підрядника виконання будівельних робіт ТОВ «Спільне Українсько-німецьке підприємство «Автострада».
На території Голованівського району філією «Голованівський райавтодор» виконані роботи по прямих договорах за кошти місцевих бюджетів на суму 1300,8 тис. грн. (дорога Липовеньке – Побузьке, Голованівськ вихід на Н-24; Голованівськ-Молдовка - Люшнювате), та за кошти державного бюджету на
суму 2097,7 тис. грн. (дорога Межирічка-Перегонівка; Благовіщенськ-Миколаїв).
За рахунок коштів місцевих бюджетів на фінансування робіт, пов’язаних з утриманням та розвитком автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури населених пунктів громад заплановано на капітальний та поточний ремонт комунальних доріг а саме:
Благовіщенською міською радою на капітальний ремонт 2000,0 тис. грн. та поточний ремонт 3617,9 тис. грн. відповідно. Виконано ремонтних робіт по капітальному ремонту 30,42 тис. грн. та поточному ремонту 91,33 тис. грн. На утримання вулично-дорожньої мережі громади використано 101,30 тис. грн.;
Голованівською селищною радою заплановано на капітальний ремонт 3400,0 тис. грн. та поточний ремонт 3052,5 тис. грн. Виконано ремонтних робіт по капітальному ремонту на суму 442,0 тис. грн.;
Перегонівською сільською радою на поточний ремонт заплановано 800,0 тис. грн. на даний час ремонтні роботи не проводилися;
Вільшанською селищною радою заплановано на поточний ремонт 700,0 тис. грн., виконано ремонтних робіт на суму 50,0 тис. грн..;
Новоархангельською селищною радою заплановано кошти на експлуатаційне утримання доріг в суму 2507,0 тис. грн. Проведено ямковий ремонт на суму 50,0 тис. грн.;
Підвисоцькою сільською радою заплановано кошти на поточний ремонт доріг в сумі 1500,0 тис. грн., виконано ремонтних робіт на суму 50,0 тис. грн.;
Гайворонською міською радою заплановано на поточний ремонт доріг 400,0 тис. грн. Розроблені проекти капітального ремонту дорожнього покриття по провулку Базарний – 1724,086 тис. грн., вул. Марата – 2300,134 тис. грн., вул. Армійська 2389,238 тис. грн., вул. Подільська 1266,985 тис. грн., вул. Гайворонська – 4805,419 тис. грн. на даний час кошти для виконання вищевказаних робіт відсутні;
Заваллівською селищною радою проведено ямковий ремонт доріг на суму 1300,0 тис. грн.;
Надлацькою сільською радою заплановано на поточний ремонт доріг 1525,7 тис. грн. На даний час проводиться ямковий ремонт доріг по таких населених пунктах: Надлак, Тимофіївка, Кальниболота, Іванівка, Вільшанка.
З метою збереження дорожнього покриття та забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування, райдержадміністрацією було проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу серед автоперевізників, які здійснюють вантажні перевезення щодо обмеження руху великовагового автотранспорту у зв’язку з різким підвищенням температури атмосферного повітря, а також на офіційному веб-сайті Голованівської районної державної адміністрації розміщено інформацію про місця для відстою великовагового автотранспорту у Кіровоградській області та карту з зазначеними місцями.
Голованівським районним відділом поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області здійснюються заходи з тимчасових обмежень руху великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування при температурі повітря 28 °C і вище з 10.00 години ранку до 22.00 години включно.
Виконується контроль за виконанням завдань щодо благоустрою, озеленення та приведення у належний санітарний стан вулиць сіл та селищ відводу доріг. За інформацією Голованівської селищної ради філією «Голованівського райавтодор» постійно здійснюється вирубка та обкошування порослі впродовж доріг загального користування.
З метою створення сприятливого для життєдіяльності людей довкілля, збереження і охорони навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, відновлення належної чистоти і порядку на території селища установи та організації долучаються до заходів, відповідно чого постійно проводяться суботники, в якому беруть участь усі підприємства, установи, організації селищ та сіл.
Для якісної роботи по очищенню вулиць селища, надання послуг в червні поточного року для працівників комунального підприємства куплено форму, а також косу для обкошування трави. Проведено грейдерування вулиць.
Приділяється увага по покращенню роботи в житлово- комунальному господарстві. Збільшено фінансування на благоустрій для забезпечення комфортного проживання і безперебійної роботи ККП.
На рік заплановано на благоустрій 1,932 млн.грн, на 01 липня 2021 року профінансовано 481,1 тис.грн., а на підтримку комунального підприємства затверджено 4,5 млн. грн., і використано на сьогодні 2 млн.грн.
В січні- червні для КП «Голованівський комбінат комунальних послуг» придбано 2 насоси глибинних (44,2 тис.грн), повітрянодуйку (4,5 тис.грн), ,1 помпу, придбано контейнери для сміття (48 тис.грн.), та встановлено на вулицях комунальної власності дорожні знаки в кількості 17 шт. та ліхтарі вуличні.
Крім цього, проведено вуличне освітлення в населених пунктах ( на суму 63 тис.грн., проведені свердловинні роботи на 49,6 тис.грн, чищення каналізаційних колекторів (38,6 тис.грн), ремонт насосів до скважин (60 тис.грн).
З метою якісної роботи по очищенню вулиць селища, надання послуг в червні поточного року для працівників комунального підприємства закуплено форму, а також мотокосу для обкошування трави.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 березня 2010 року №777-р "Деякі питання проведення щорічної всеукраїнської акції з благоустрою "За чисте довкілля", розпорядження голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради від 22 квітня 2013 року № 211-р/133-гр "Про проведення в області щорічної всеукраїнської акції з благоустрою "За чисте довкілля" Голованівська районна державна адміністрація повідомляє, що 16 та 17 квітня 2021 року було здійснено ряд заходів, а саме, установами та організаціями всіх форм власності району було здійснено прибирання сміття, побілка дерев та бордюрів як самих міст, сіл, селищ так і вздовж доріг загального користування в межах населених пунктів та за їх межами. Ліквідовано несанкціоновані сміттєзвалища, вирубувалася поросль молодих дерев та приводилися в належний, естетичний та санітарний стан вї’здні знаки та узбіччя доріг. Також зазначаємо що роботи з благоустрою населених пунктів проводяться постійно.
З метою виконання заходів, пов’язаних з укомплектуванням Збройних Сил України, Національної гвардії України та підвищення престижності, виготовлялася та розміщувалася соціальна реклама на білбордах та сітілайтах за тематикою військової служби за контрактом до Національної гвардії України та Збройних сил України. Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота,висвітлюються статті в засобах масової інформації щодо залучення громадян з відбору і прийняття військовослужбовців на військову службу за контрактом до лав Збройних Сил України та Національної гвардії України.
Планові завдання проведення чергових призовів громадян України виконується.
Суспільно-політична ситуація у 2021 році характеризується як стабільна.
Проводяться заходи, направлені на толерантне ставлення до громадян національних меншин, забезпечено проведення попереджувально-профілактичної
та інформаційно-просвітницької роботи по запобіганню поширення ксенофобії і расової та етнічної дискримінації серед населення, особливо серед дітей та учнівської молоді.
На постійному контролі знаходиться питання про виконання балансоутримувачами захисних споруд, комунальними службами, мешканцями багатоквартирних будинків, робіт з приведення найпростіших укриттів в належний стан для можливого розміщення та тривалого перебування в них людей. Проведено розміщення біля входів у ЗСЦЗ та найпростіші укриття населення покажчиків.
На обліку знаходиться 20 захисних споруд цивільного захисту, з яких всі проінвентарізовано. Встановлено контроль за якістю проведення навчань з питань цивільного захисту керівниками спеціальних об’єктів.
За 6 місяців поточного року проведено 18 комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
З метою забезпечення гарантованого рівня захисту населення і територій від впливу природного іонізуючого випромінювання, здійснюється контроль за організацією та виконанням заходів зниження радонових ризиків у будівлях дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.проведено поточний ремонт підвальних приміщень в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, Голованівським районним лабораторним відділенням ДУ «Кіровоградський обласний лабораторний центр МОЛЗ України» та лабораторією ветеринарної медицини щоденно (2 рази на добу) проводяться заміри гама- фону в контрольних точках. Проводиться радіаційний контроль продуктів харчування на ринках.
Надаються консультації населенню з питань захисту від впливу іонізуючого випромінювання, радіаційного контролю.
При плановому обстежені об’єктів державного санітарного- епідеміологічного нагляду проводяться дослідження гама-фону.Створено умови для проведення дозиметричних обстежень, радіометричних та дещзактиваційних робіт на замовлення населення.
Згідно плану комплектування навчально- методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності з навчальння керівного складу та фахівців , діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на 2021 рік по Голованівському району пройшли навчання 59 осіб.
На території Голованівського району функціонує 6 дитячих будинків сімейного типу та 22 прийомні сімї до яких влаштовано 91 дитина – сирота, дитина позбавлена батьківського піклування.
Службою у справах дітей ведеться я облік дітей- сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, які мають підстави для усиновлення .Функціонує 5 сімей патронатних вихователів.
На 01 липня 2021 року в районі налічується 21 ветеранів війни.Пільгу на тверде паливо і скраплений газ нараховано та виплачено учасникам бойових дій та особам з інвалідністю внаслідок війни на суму 16212,6 тис.грн.
Дві особи користуються електроопалення та один учасник бойових дій користується газовим опаленням.
Представники районної організації ветеранів України беруть активну участь у засіданнях круглого столу, розширених нарадах, культурно- мистецьких , в публічних та інших закладах району.У засобах масової інформації та на офіційному сайті райдержадміністрації розміщуються публікації про ветеранів Другої сітової війни, про проведення заходів.
У навчальних закладах проводилися тематичні уроки, бесіди, виховні години памяті, патріотично – виховні заходи у яких використовувалися «Книга памяті України» та «Книга скорботи України».
Міжетнічних конфліктів у 2021році не виникало, протестних акцій не було.
Ситуація на ринку праці характеризувалася тенденціями щодо: збільшення чисельності економічно активного населення; збільшення обсягів зайнятості з одночасним зменшенням обсягів безробіття серед економічно активного населення у віці 15-70 років; зростання рівня заробітної плати.
Протягом січня – червня 2021 року на обліку в Голованіській районній філії Кіровоградського обласного центру зайнятості перебували 996 осіб з числа безробітних.
Соціально-демографічна структура свідчить, що жінки становлять 58% від кількості людей, що звернулися до служби зайнятості, молодь віком до 35 років 26 %.
Протягом звітного періоду цього року 94 роботодавцями було заявлено 705 вакансій.
За направленням служби зайнятості всього отримали роботу 354 особи, у тому числі до набуття статусу безробітного 42 особи та 312 осіб з числа безробітних. Із числа безробітних, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню 188 осіб (батьки, які мають дітей віком до шести років, випускники навчальних закладів, люди з інвалідністю, особи перед пенсійного віку, учасники АТО тощо), були працевлаштовані 33 особи, в тому числі 4 особи з числа учасників АТО. Рівень працевлаштування квотної категорії становить більше 18%.
У громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру протягом 6 місяців брали участь 158 безробітних, проходили професійне навчання та підвищували кваліфікацію за направленням служби зайнятості 98 осіб.
На 01 липня 2021 року зареєстрованих безробітних було 431 особи, з них 392 особи одержували допомогу по безробіттю.
В базі даних Голованівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості налічується 65 вакансій. Навантаження на одне вільне робоче місце становить майже 7 осіб з числа безробітних.
Фахівцями Голованівської районної філії Кіровоградського ОЦЗ проводиться активна профорієнтаційна робота з різними категоріями населення. Так, протягом першого півріччя 2021 року проведено 219 профорієнтаційних групових послуги для молоді, 146 профконсультаційних послуг , 13 із застосуванням психодіагностичного тестування. Проведено 1 профвідбір для молоді. В рамках обласної декади профорієнтаційної молоді «Погляд у майбутнє» Голованівською районною філією КОЦЗ для учнів 11 класів Голованівського ліцею ім.Т.Г.Шевченка було проведено онлайн презентацію Білоцерківського національного аграрного університету. Для безробітної молоді було проведено 5 інформаційних вебінари за участі ГО «Фонд професійний розвиток на тему «Єфективна комунікація».Всього протягом січня-
червня 2021року було проведено 34 інформаційних вебінарів ,в яких взяли участь 172 особи з числа молоді.
Залучення безробітних та зайнятого населення до організації підприємницької діяльності – одна з активних форм підтримки безробітних, яка здійснюється Голованівською філією Кіровоградського ОЦЗ. На протязі першого півріччя 2021 року організовано і проведено 3 виїзних заходи для жителів сільської місцевості, де надавалася інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації підприємництва та обговорювалися актуальні питання щодо відкриття власної справи при сприянні служби зайнятості. Так, проведено 1 інформаційний семінар «Генеруй бізнес ідею та розпочни власний бізнес», в якому взяли участь 10 осіб.
Для підвищення конкурентоздатності безробітних, покращення якості робочої сили та зменшення тривалості безробіття Голованівською районною філією Кіровоградського обласного центру зайнятості проводилися групові профорієнтаційні заходи за темами, рекомендованими та розробленими Державним центром зайнятості. Так прфорієнтаційними послугами охоплені 809 осіб з числа безробітних.
З метою розвитку інфраструктури аграрного ринку, відродження сфери послуг та торгівлі на селі проводиться професійна підготовка безробітних з сільської місцевості за професіям, які користуються попитом на селі та сприяють самозайнятості.
Підвищення конкурентоспроможності та мобільності громадян у сучасних умовах ринку праці, що будується на місцевому економічному підґрунті, є одним із основних напрямів діяльності служби зайнятості.
З цією метою, службою зайнятості організовується професійне навчання, у тому числі шляхом підвищення кваліфікації необхідних працівників з числа безробітних з урахуванням поточної та перспективної потреби підприємства, установ чи організації. Навчання здійснюється на базі центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості та безпосередньо на виробництві.
Протягом січня - червня 91 особа були направлені на підвищення кваліфікації в професійно –технічні центри ДСЗ. Зокрема 60 осіб підвищували свою кваліфікацію при Дніпропетровському ЦПТО та 26 особа дистанційно навчалися при ДНЗ «Полтавський ЦПТО» та 13 чоловік підвищували свою кваліфікацію шляхом стажування безпосередньо у роботодавця. Такі навчальні заклади створені саме задля навчання дорослого населення і пропонують широкий спектр напрямів підготовки. Шукачі роботи можуть здобути освіту в усіх галузях економіки:
- • промисловості;
- • сфері послуг;
- • будівництві;
- • агропромисловому комплексі
- • сфері транспорту і зв'язку та інше.
Навчальні заклади, професійно-технічної освіти ДСЗ, здійснюють професійне навчання за робітничими професіями з використанням сучасної матеріально-технічної бази та навчальних програм, які відповідають сучасним вимогам роботодавців.
На Кіровоградщині, після відновлення приватизації,оголошено перший онлайн-аукціон у системі Прозорро.Продажі
19 серпня 2022 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та інших законодавчих актів України щодо сприяння процесам релокації під час воєнного стану та економічного відновлення держави».
Процедури продажу держмайна відтепер стануть швидшими, прозорішими, та, відповідно, зручнішими для бізнесу.
21 жовтня 2022 року відбудеться аукціон з приватизації єдиного майнового комплексу державного підприємства «Кіровоградський експертно-технічний центр Держпраці», який розташований у м. Кропивницькому.
Основним видом діяльності підприємства є технічні випробування та дослідження. Також підприємству належить на праві власності рухоме та нерухоме майно, серед якого частина адміністративної будівлі за адресою: м. Кропивницький, вул. Театральна (Дворцова), 24, загальною площею 457кв.м.
Стартова ціна цього активу складає 10 092 000 грн.
Покупець єдиного майнового комплексу державного підприємства «Кіровоградський експертно-технічний центр Держпраці» зобов’язаний з моменту переходу права власності на об’єкт приватизації забезпечити погашення боргів підприємства із заробітної плати та перед бюджетом, а також недопущення звільнення працівників приватизованого підприємства з ініціативи нового власника чи уповноваженого ним органу протягом шести місяців.
Детальна інформація про об’єкт доступна тут: http://surl.li/dfbxy.
Заявки для участі в електронному онлайн-аукціоні приймаються до 20 жовтня. Щоб взяти участь в аукціоні переходьте за посиланням: https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2022-10-02-000006-3.
В Україні відновлена приватизація державного майна за новими правилами - зручними та спрощеними для потенційних інвесторів!
Сьогодні приватизація - це інструмент забезпечення малого та середнього бізнесу майданчиками для відновлення або старту роботи в умовах війни. Також приватизація це питання безпеки - армія потребує грошей на озброєння, і приватизація це одне з джерел забезпечення наших військових фінансовим ресурсом.
Пропонуємо ознайомитись з інформаційним бюлетенем, де розміщений перелік об’єктів державної власності Кіровоградщини, які вже доступні до приватизації (додається).
Всі об’єкти продаються виключно через аукціони ProZorro.Продажі, що побудовані на принципах повної прозорості – весь процес продажу відбувається публічно і відкрито для повного уникнення корупції.
Для підприємців - це гарна можливість купити щось цікаве для розвитку свого бізнесу та своєї громади.
Для країни – це економічне відновлення та розбудова держави.
Звертаємо увагу, що на період дії правого режиму воєнного стану, потенційному покупцеві, який зацікавлений в купівлі певного державного майна, необхідно надіслати лист про намір приватизації у довільній формі на адресу Регіонального відділення: вул. Глинки, 2, м. Кропивницький, 25009 (зразок листа додається).
"Копмас: рестарт та розвиток бізнесу"
«Компас: рестарт та розвиток бізнесу» - освітня програма для підприємців ВПО
Офіс з розвитку підприємництва та експорту спільно з VECTOR GROUP оголошують набір на національну практичну освітню програму для 220 підприємців з-поміж ВПО, які здобудуть практичні знання та поштовх для перезапуску власної справи.
Компас: рестарт та розвиток бізнесу — довгострокова практична освітня програма для підприємців з-поміж ВПО, яка покликана надати знання та поштовх для подальшого розвитку власної справи або підприємства. За результатами навчання учасники запровадять нові підходи до організації діяльності, а найактивніші зможуть збільшити прибуток від власної підприємницької діяльності.
Кому корисна Програма?
Чинним підприємцям мікро-, малого та середнього бізнесу з усіх регіонів України, а також самозайнятим особам з-поміж ВПО, які планують розвинути або перезапустити власний бізнес.
Учасники програми отримають:
• Практичні інструменти для впровадження оперативного менеджменту та стратегічного планування розвитку бізнесу
• Обмін досвідом у групах підприємців до 10 осіб за відповідним рівнем
• Менторську підтримку
• 12 освітніх модулів
• Можливість долучитися до спільноти підприємців з-поміж ВПО та нетворкінгу для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів
Навчання проходитиме в онлайн-форматі. Окремі заходи відбудуться офлайн — на базі центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес у Тернополі, Луцьку, Рівному та Бучі із забезпеченням прямої трансляції для онлайн-учасників.
Про особливості форматів навчання, переваги та можливості Програми читайте детальніше тут
Надсилайте Ваші заявки на участь до 30 червня за посиланням — https://cutt.ly/ReiWZeBL
Хочете дізнатись більше? Запрошуємо на інформаційну онлайн-зустріч 20 червня, під час якої організатори розкажуть усі подробиці участі. Реєстрація за посиланням - https://cutt.ly/jeoiKQqw